Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Og det gikk bedre enn jeg trodde! Åh, jeg har ventet så fælt siden forrige uke!
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 hvor? hvor? nei, for det er fortsatt 1.april, og det skal det være heeeeeeeele dagen!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Åssen fikk du sjekket det?????? jeg vil å sjekke...så spent... *kremt april spøk kanskje*
Trulte76 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 stemmer sikkert..for mener jeg leste at man kan sjekke det på nett fra 1.april (ingen aprilspøk fra meg altså)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg fikk sms med flere koder i og beskjed om at jeg kan sjekke selvang på nettet. Regner med papirutgaven kommer rett rundt hjørnet, eller er det slik at den ikke kommer lenger siden jeg har pleid å levere pr internett de siste årene?
snowstorm73 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jeg vet det allerde siden forrige uke - men jobber i skattedirektoratet da...
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 Hehe.. dårlig gjort.. Jaja, man skal ha noen fordeler med arbeidsplassen sin og da..
Libido- Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Det er ikke tilgjengelig på minside enda. Så det er ikke tilgjengelig på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå