Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er snart ferdig med min tolvte uke, og har kjøpt meg en mammaolabukse fra h&m. Har ikke tatt den i bruk enda, men tenkte det var greit å ha den klar.

Jeg synes det var litt vanskelig å velge størrelse. I og med at man ikke åpner noen glidelås ble den bittelitt stram over hoftene akkurat idet jeg dro den på. Men den satt veldig bra på. Jeg føler at en størrelse større vil svømme skikkelig rundt beina mine.

Er det noen som vet om mammaklærne fra h&m krymper eller vier seg ut eller har noen andre tips om mammabukser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med de fra HM, men har andre mammaolabukser. Jeg kjøpte de i lik str jeg vanligvis bruker og de passer fint i dag. 25 uker på vei. Olabukser har jo en tendens til å vide seg ut når man bruker dem. Er de for store blir det mye sagging og det liker jeg ikke.

Skrevet

Min mamma-olabukse fra HM har ikke krympet, holdt seg fint i form :)

Skrevet

Jeg hadde ikke sjangs å få på meg hm sine mammaolabukser som var en størrelse større enn min vanlige. Gikk ikke over hoftene, og jeg er ikke spesielt bred egentlig. Veldig fornøyd med genserene/toppene fra hm da. De svarte buksene var også greie.

Tenkte jeg skulle anbefale deg jeans fra 2wear. Jeg kjøpte mine på svangerskapet.no, men de har de på en del babybutikker også. KJempegode, bra stretch, forandrer ikke form. Finnes vanlig og ekstra lang benlengde. Har brukt mine fra ca uke 20, passer fint ennå, under tre uker til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...