Gå til innhold

de vil ikke dette igang fødselen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff er så lei meg,.er 43+5 i dag, og de vil ikke sette meg igang...

grunnen er at babyen ikke er så veldig stor og da vil de vente litt til og se om det skjer noe av seg selv...

noen andre i lignende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du snakket med din jjordmor ?? jeg gikkd over 18 dager med første mann forde de ikke ville sette i gang. når han endelig kom var han kjempedrålig pga morkaken hadde sluttet og virke ordentlig og han hadde fått lite næring på slutten ( han var over 4 kilo ) men hadde trolig vært 4600 men gått mye ned sa de etterpå.

han hadde bekk i lunger, kjempe slapp og fikk feger pga innfeskjon etterpå .. sier ikke dette for og skremme deg men syns du skal si klart i fra hvis du merker att den lille blir mye roligere enn vanelig osv for er ikke bra og ligge for lenge

lykke til

Skrevet

Nei, fy søren!!

Du SKAL settes igang sier du til de!

Kan jo ikke risikere barnets liv pga at han vieier mindre enn det de vil han skal. Ja, da skal han veie mindre og han tar ikke skade av det!

Åh, blir så irritert på helsevesenet noen ganger. Det er et menneskeliv og det er ikke tid for menneskelige feil.

Få flere vurderinger og mas på de til de gir seg! Dette her holder rett og slett ikke mål!!

Stå på!

Skrevet

jeg har hørt at det ikke er sunt at barnet blir der inne for lenge... er jo også derfor at man blir satt i gang.... jeg fikk helt vondt av deg, er jo ren terror i tillegg til at jeg ikke tror d er sunt for barnet.... Håper virkelig dem skjerper seg:)

Skrevet

Kan det ha vært feil termindato i utgangspunktet??

Skrevet

beklager så mye... det var en utrolig dårlig april spøk.

Tenkte meg ikke godt nok om før jeg skrev den....

UNNSKYLD!!

Skrevet

Utrolig usmakelig...

Skrevet

Dessuten, 43+5??? Det hadde jo betydd 26 dager over termindato! Ingen som lukta lunta, eller??

Men, enig med at det kanskje var litt på kanten av hva jeg vil kalle morsomt...

Skrevet

Hehe, jeg synes den var festlig :-)

Skrevet

jeg syns den var skikkelig morro! hahahahah

Skrevet

43+5 er ikke 26 dager over termindato, men 24... Termin er jo 40+2...

Skrevet

Ok, du har sikkert rett, men tviler på at det er så mange som går 24 dager over termindato og ikke blir satt i gang. Håper ikke det, i alle fall!!:)

Skrevet

hahah jeg fikk sjokk når jeg leste innlegget HI... Begynte å lure godt ja!!

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...