Nora 82 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 noen som anbefaller noen spes type? nøstebarn er så dyrt da!! janus kanskje ?
M*A*S*H* Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Nøstebarn og Janus er dyrt med god kvalitet. Du får billigere ullbodyer både på Cubus og Hennes & Maurits. De vokser så fort når de er nyfødte at det er kanskje tullete å bruke penger på kvalitetsull da. Heller kjøpe noe dyrere når de slutter å vokse så enormt. Jeg har flere plagg som knapt har vært på den lille kroppen før han vokste ut av det. Er fornøyd med det billige ulltøyet fra H & M. Bruker nesten bare sånne klær, liker ikke disse klumpete mini-voksenklærne.
tigergutt<3 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Cubus har noen helt fantastiske ullklær. Tulla vår kan ikke ha ulla rett på kroppen for da får hun utslett. Så vi bruker Cubus sine. De har bommull inni og ull utenpå. Hun holder varmen i den.
M*A*S*H* Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Tiddelibom - datteren din - er det pga lanolinallergi hun ikke tåler ull? Vær obs på at mange barnsalver og hudkremer inneholder lanolin - hilsen en som også reagerer på lanolin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå