☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Blir kjipt å gi bare penger, og smykker er så vanlig. Noen som har noen forslag til litt mer "uvanlige" men kule gaver. er litt vanskelig her, for jeg vil ha den perfekte gaven =)¨ Alle forslag mottas med takk =)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg vet at de fleste konfirmanter setter pris på pengene da, men;-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Vet at mange gir penger, og personlig så var jeg veldig glad for smykker og sånt som jeg fikk utenom. Tenkte å gå sammen med min bror å gi litt penger og en gave.. Er stesøsteren vår
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Den perfekte gaven var penger da jeg var konfirmant.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg satte uten tvil mest pris på smykkene mine - men det er meg da... Jeg fikk så mye rart som folk forsøkte å være kreative med, men spør du meg likte jeg aller best smykkene.... Uansett, av orginale gaver kommer alt an på hvordan hun er som person.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Ikke da jeg var konfirmant, sikkert derfor jeg vil gi noe annet. Men hun sa hun ønsket seg begge deler da..
Trulte76 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 vet du ikke sa smykker og sånt..men hva med gullring? jeg fikk det av tante og iónkel å likte den gaven veldig godt Hva med sølvbestikk/hardangerbestikk da? Noe hun kan begynne å samle på? fine glass kanskje? Hvor mye var du tenkt å bruke i gave? Digitalt kamera da? siden dere skal spleise?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Gullring kan være en lur ting. Tror ikke hun hadde syntes så mye om bestikk Vi hadde vel tenkt en 2000 kr til sammen. Tenkte på kamera og men er litt usikker.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Kamera er litt kjedelig... Eller greit, sikkert fint å ha - men noe de fleste har. Dessuten ikke en konfirmasjonsgave man har spesielt lenge;)
Sjefsmegga Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Smykker/ringer er ofte høyt verdsatt av jenter, feks hvitt gull med diamant, det fikk søsteren min. Er vel den gaven hun bruker mest ( hun bruker ringen hver dag, er 17¨år nå).
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 Huff, er vanskelig dette her. en diamant ring kommer vel fort på 2000 kr, hvis ikke mer og da tenker jeg at det kanskje kan bli litt kjipt å "bare" få en ring av to stykker. men den har hun jo hele livet. Og jeg selv er veldig glad i smykkene jeg fikk til konfen. men tror det blir noe sånt ja =) Takk for tips
Trulte76 Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 får jo en veldig fin gullring til 2000kr kanskje ring ot et smykke også..jenter liker å få sånt..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Jeg ønsket meg ikke smykker til konfirmasjonen, men fikk fire stykker likevel. Har stort sett ikke brukt noen av dem, og vet ikke engang hvor de er.... Den gaven jeg har hatt lengst er faktisk hårtørkeren jeg fikk av broren min... Litt spesielt da, men den virker faktisk enda. Jeg er 32...
Koseklompen Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Når fadderbarnet mitt (jente) skal komfirmere seg om1-2 år så skal jeg kjøpe krystall engel (guardian angel tror jeg det var) som holder fødesteinen hennes Og så skal hun få et smykke som jeg synes er "henne".. Er det jeg har gjort hos alle mine søskenbarn (jeg er eldste i flokken av søskenbarn) kjøpt enten kjede eller ring som jeg synes passer dem og det gikk i boks hver gang
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2008 finnes det noe bilde av den engelen? Tror ikke det er noe for henne, men det hørtes interessant ut
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Lag ett pengetre, så føler hun seg ekstra heldig, for normalt så vokser jo ikke penger på trær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå