☆ gullverdt <3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 hva er det greieste/beste? noen som har erfaringer eller meninger om det?
simba>>>3gutter Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde vanlig stellebord med balje til nr 1 og syntes at det bare ble rot og lite orden på det som lå der, så nå har vi kjøpt stellekommode som vi skal ha på badet og synes at det er mye mere orden og ryddigere også får vi plass til mye mere oppi den.
tigergutt<3 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei, vi har en stellekommode fra ikea som man kan slå opp slik at det bare blir en vanlig kommode med hylle over hvis vi ønsker. Hadde eget badekar på eget stativ ved siden av. Nå er tulla vår godt over 3 så vi har ikke brukt borde som stellebord, men synes det er godt å kunne løfte henne opp der nå så hun kan sitte på hyllen mens jeg steller. Ser frem til neste mann kommer til høsten så da bretter vi hyllen ned igjen slik at vi har stellebord. Jeg synes det er greit å kunne løfte den olje eller såpeglatte babyen rett over på stellebordet uten å måtte lukke lokket og passe på baljen mens jeg holder.
tigergutt<3 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 en annen ting du bør tenke på før du handler er hvilken vei du kunne tenke deg å stelle babyen. Jeg vil helst gjøre det fra fotenden og ikke fra siden av babyen. Mange stellekommoder er laget slik at du står ved siden av babyen og steller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå