Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Må enn sende det liksom? Gjorde det med førstemann, men blir jo så mye. I og med at vi skal ha barnedåp også. Og da må vi jo også sende takkekort. Hva gjorde dere? Har dere ett nettsted som lager fine kort evnt?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 jeg sendt noen enkle kort som jeg laget på elite foto som takk for barselgavene. Og litt mer fancy kort etter barnedåpen.
indigo76 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Disse har fine kort, men blir jo litt dyrt... www.kortshop.com
yvve73 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Vi sendte ikke ut takkekort etter barnedåpen, men kun etter visittgavene..........Jeg må si jeg aldri har fått takkekort av noen etter barnedåp, så her som jeg bor er det i alle fall ikke vanlig....
Trulte76 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 jeg gjorde det ikke med mine 2 første..da var det ikke så vnalig..men nå har jeg fått takke kort med alle jeg har kjøpt til i det siste..og har tenkt å gjøre det selv nå også. elkjøp, fotoknudsen o.l lager jo fine takke kort da Enkelt å bare bestille på nett..sende inn bildet, velge kort og få det rett i postkassa
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Vi har med begge ungene kun sendt etter barnedåp, men da har de som gav barselgave fått da, slik at vi slapp å ordne med 2 stk:)
Lekamøia Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Vi kjøpte noen fine doble kort og limte inn et bilde av gutten vår som takkekort for barselgaven.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Jeg sendte ut takkekort til de vi fikk barselgaver fra, men takkekort etter barndåpen slo jeg sammen med julekortene (dåpen var i slutten av nov). Blir nok noe tilsvarende med lillebror... Jeg har laget kortene selv, jeg da... Men jeg er overmåtelig glad i sånt, da. Lagde doblekort med fotavtrykk på forsiden og bilde inni som var satt sammen av flere bilder... klarte ikke velge bare ett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå