Gå til innhold

Til dere som har tatt KS....


Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hvor lang tid gikk det før dere kunne sove på magen igjen?

- Når sluttet dere å gå "rart" ?

- Når sluttet såret og gjøre vondt ?

Og til slutt....

- Når hadde dere sex igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov på magen etter et par uker.

Gikk rart?? Gikk litt rart på sykehuset, men det var kun de første 2-3 dagene.

Hadde aldri vondt i såret (jo, hadde vondt samme kveld som jeg hadde ks)

Hadde sex igjen etter 6 uker...(renselsen er den samme som ved vaginal fødsel)

Skrevet

-husker ikke

-en uke

-en måned

-etter to måneder

Skrevet

heisan!

Hadde akutt kerisersnitt i slutten av januar i år.

 

- Fikk beskjed om at jeg måtte vente en uke før jeg kunne sove på magen igjen. det var ikke noe problem siden jeg ikke sover på magen.

 

- Gå rart? Vagget ikke når jeg var gravid, og gikk heller ikke rart etter keisersnittet

 

- såret gjorde vondt i en uke. Det var mest at det "strammet" når jeg gikk. Det gjorde veldig vondt å hoste de første dagene. Da hjalp det å krølle sammen et håndkle og holde inntil opperasjons-såret.

 

- hadde sex etter 3 uker. da var alt tilbake til normalt.

 

 

Skrevet

- jeg sov ikke på magen på de neste 7 mnd men var ikk esåret men at jeg lakk så mye melk som var grunnen.

- gikk vel litt bøyd de første 3-4 dagene, så gikk det helt grei å gå normalt

- såret gjorde sjelden noe spesielt vondt ( de første 3 dagene eller så får du jo smertestillende da.Så hadde sikkert gjort vondt da)Hendte at jeg kjente det selvfølgelig er jo et oprasjonssår

- etter ca 6-7 uker. (hadde jo renselse i 6 uker så da var det uaktuelt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...