Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er i uke 40 og begynner å bli utålmodig. Noen som har erfaring ved bruk av klyx som igangsetter på fødselen?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 klyx kan vell ikke sette igang fødselen, den tømmer jo bare tarmen..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Er du hjemme eller i allefall sammen med mannen, kan det jo hjelpe med samleie og utløsning for mannen. Prostaglandin i sæden er modningsfremkallende på livmorhalsen. Klyx er bare tarm tømme middel.
enitsirko Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Klyster er også med på å forsterke rier... Det gjør at riene blir gode å jobbe med. En vennine av meg som gikk over tiden fikk satt fødselen i gang ved hjelp av lakserolje:)
Bolla med lille nurket. Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Laxerolje,drikkes det?Må vel smakas helt fælt.
moden mamma Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Dere kan si hva dere vil... men etter å ha fått Klyx på sykehuset ble det fortgang i begge mine foregående fødsler. MEN - jeg ville ikke prøvd meg på det hjemme, spes om du bor langt fra sykehuset. På barsel etter første fødsel fikk jeg ei inn på rommet som hadde drukket lakserolje... hun fikk styrtfødsel og fødte i gangene - før hun kom inn på føden (ble fraktet i helikopter selv om hun bodde bare 30 min unna) Bare så vidt det gikk bra.. Og hun ble skikkelig dårlig etterpå. Om du skal prøve noe - sats på sex! Mye morsommere... Klyx får man normalt uansett på sykehuset. Lykke t!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå