Gå til innhold

var hos JM i dag, fikk høre hjerte lyden:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 7+5.. Så sa jeg at jeg har kjent liv som jeg tror, nede. Hu ville bare kjenne om hu kunne kjenne livmoren hvor den var, hu kjente den med en gang nede under magen der jeg har kjent noe. Det skjønte hu ikke, også ville hu bare teste om vi kunne høre hjerte lyden.. Og det gjorde vi, bak min puls.. Vi er ganske sikre. Hu tror jeg kan være 3-4 uker lengre... Så jeg venter nå bare på en tidlig UL, hu skulle sende henvisning i dag:-) Hu sa at kjenner jeg liv så er det nok det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-)

Skrevet

ojojoj, så spennende, tenk så deilig om du er så mye lenger på vei da:) Hadde du noe anelse? For er vel teknisk umulig å høre hjertelyd i uke 7 etter som jeg har forstått...og kjenne livmoren da, ojoj...du må fortelle så fort du vet, men da humper du vel glatt over på 2 tri du, hehe. Skal skynde meg etter;)

Skrevet

hei.. nei, hadde ingen anelse om at jeg kunne være mye lengre. selv om jeg har vært mye kvalm i det siste og har vært det en stund før jeg tok test... men jeg har hatt uregelmesimens, så jeg viste jo ikke når jeg hadde eggløsning. hu mente jeg kunne hatt eggløsning samme dag mensen var ferdig.. sist mens varte bare i to dager blødde heller ikke så mye. så det blir spennende på UL. noe er det jo, når hu kjente livmoren så godt og vi hørte hjerte lyden... hmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...