*lykkelig mamma* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Vært hos legen på kontroll i dag. Sf målet hadde flatet veldig ut. Ligger nå under den grønne kurven. På det hvite feltet. Er 38+5. Ville sende meg på ultralyd. Men hun som tar det på det lokale sjukehuset her var bortreist. Så jeg må kjøre to timer til ett annet sjukehus for å få tatt den ul`en. Men etter at legen hadde undersøkt meg. ( ved å kjenne på magen å om hodet var festet) mente hun jeg ikke hadde lenge igjen uansett.Ikke sikkert jeg rakk å komme meg dit den uka her før nurket ville melde sin ankomst. Må uansett på det sjukehuset som ligger to timer unna for å føde. Nå har jeg begynt å kjent masse murringer å føler meg støl i rompa å litt oppover. Er det noe på gang tror dere? Kan det vær fordi hun rugget å kjente på hvor hodet var hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå