mars-2008 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jenta vår på 4 uker søker etter bryst HELE tiden. Er så sår etter all ammingen. Hvordan skal jeg begynne med smokk, dvs når skal jeg putte den i munnen? Brystvortene mine er skikkeli såre. Lurer på om hun suger bare på den og ikke det rundt. Håper jeg kan få litt "pause" frå ammingen....
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Det er bare å putte smukken i munnen hennes det ;-) Noen ganger trenger de litt tid for å venne seg til den eller man må prøve litt forskjellige typer før man finner en som barnet liker. Putt den i munne hennes når hun nettopp har spist og egentlig skal være god og mett. Det er da hun kose-suger og dermed ikke søker etter mer mat.
Sol + spire Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Huff..minner meg om mine erfaringer med ammingen. Og hos oss endte det med mme. Ble så sår av at hun sugde feil at det piplet blod til slutt. Men du kan bare prøve med smokken rett etter at du har gitt henne pupp og se om hun vil ha den. Det var ikke meningen at du skullle skremmes til å gi henne mme istede altså... Håper det løser seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå