Monajenten Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hehehe;-) DRITstygt bilde da, hahaha, dobbelthake og greier, måtte jo holde mobilen superlangt fra og har ikke SÅ lange armer;-) Men finfint hår;-) :-D
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Synes ikke det var så stygt bilde jeg (aprilsnarr) - hehe, nei da... Det var ikke et ille bilde det;-) Så ingen dobbelthake - men så lette jeg ikke etter en heller..... Fint hår har du fått ja;) satt på ja?
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Mhmmmm.....60 cm langt:-O Rekker jo nesten til korsryggen, ser ikke ut som meg selv, hihi;-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde laaangt hår selv... Men så klipte jeg meg;) nå rekker det bare ca. 5 cm under puppene:p Men det er jo ekte da:-p fakie.
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Du, frøken slemmings? Skulle ikke vi være vakre forævvah? For at det skal være mulig, så MÅ jeg faktisk være fakie, SÅ synd er det på meg!!!!! *misunneligpåpenusen* :-p
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Vi er jo vakre forævvah - bare at du er fake som f;) Jeg er så utrolig naturlig vakker... Men så er du vakrere enn meg på innsiden (og vakrere på utsiden siden du er fake, men det teller ikke....) Så vi er vakre forævvaaaah, ja.
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Hahahahaha!!!! ;-) Jeg klarte ikke å bli vakrere på utsiden SELV om jeg er fake:-O O' ærede vakrings!
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Hehehehehe, O'skjønningsen ;-) Har nettopp studert deg på bloggen:-p
Gjest Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Hahaha... Sick. Fikk du noe nyttig ut av studietiden?
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Nei, jeg ble bare enda mer irritert og misunnelig :-O :-/ Og du har en fantastisk nydelig datter da! :-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Irritert på meg?? Du har ikke noe å være misunnelig på hvert fall;-) Men ja, hun er ganske så fin, må si meg enig:D hehe... Takk;)
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Hehehe så BRA at du er enig:-D Mine er ikke så verst de heller, er skikkelig god på babylaging:-p Skal prøve å la være å være irritert;-) Men jo, jeg har nok noe å være misunnelig på...MASSE faktisk!! :-O
Gjest Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Heheh :-D Jeg vet du er god på babylaging! Det har jeg sagt før... Selv ligner ikke ungen på meg - så jeg var bare med jeg, føler ikke at jeg har så mye annet å si i den produksjonen:p Ja, liker ikke at du er irritert på meg... Og NEI, du har ikke NOE å være misunnelig på!
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Neida neida neida, så skal jeg la være da! (men gidder du å sende over de brune øynene, antihengepupper og fine bein?) ;-) Hun har ikke så veldig like øyne som deg da, hihi;-) MEN hun er LIKE vakrings som mammaen sin;-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 Ikke noe koselig når man er irritert og sånt på noen! Gjør vondt i hjertet det, vet du! De brune kjedelige øynene (jeg liker blå ja) - puppene ser du ikke da berta, så det aner du ikke noooooe om:p) Men kom å ta dem sjæl! Nå skal jeg på trening snaaart:(
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #18 Skrevet 1. april 2008 Så dem ikke, men du har sagt det selv, hahahah;-) Kooos deg på trening, kan ikke gå selv, er alene med to unger her:-O Meeen skal steppe på stepmaskinen til Hotel Cæsar, og rocke til frustrerte fruer:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå