Gå til innhold

Dyreparken og 4 åring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt med 3-4 åringer til dyreparken, dere har ikke med trille til dem???

Vi skal ha et 2-dagers pass med overnatting på dyreparken hotell. Vet at størsten på nesten 4 til sommeren, orker å gå langt og mye og tenker at vi tar en spise/drikkepause de gangene han blir sliten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan leie vogner i dyreparken til barna.. altså ikke vanlige vogner, men noen sånne tregreier (firkanta, 1m på langs og 40 på tvers..v) med hjul på som du drar etter deg. De er kjempegreie til å legge bagasje oppi, så kan barna sitte oppi når de er slitne:o)

jah, se her:o)

http://www.dyreparken.com/index.jsp?c=17998

Skrevet

ah... smart... kanskje vi skal satse på en slik da =)) Takk for tipset =))

Skrevet

Jeg har vokst opp i Kristiansand og vært mye i dyreparken. Mamma kuttet helt ut å ta med vogn til meg da jeg nærmet meg 4 år. Løp jo bare rundt uansett! De trallene man kan låne er veldig greie :)

Var selv på tur med en 4-åring sommeren 2005 og vi hadde med vogn da. Det ble stort sett til at han gikk selv og vogna var bare stress.. Tror trygt du kan la vogna være, evt ta den med og ha den liggende på hotellet første dagen. Da har du den hvertfall tilgjengelig hvis du finner ut at du trenger den siste dagen!

Skrevet

Vi hadde vogn til vår 3 åring i fjor. Planen er å ta en tur dit igjen i sommer, tror jeg kommer til å ta med en trille da også. Det var ganske varmt og fint når vi var der, men det kom skurer, regntrekket gjorde at alt vi hadde med var tørt, selv om vi var litt våte etter en skur.

Skrevet

Eldstemann var 4 år i fjor sommer da vi var i dyreparken. Vi hadde ikke vogn med til han. Slett ikke nødvendig. Dette var så spennende at han gikk og gikk og gikk. Vi var der også i to dager. Eneste gangen han klagde var da vi andre dagen sa at nå måtte vi begynne å gå mot bilen fordi vi skulle kjøre hjem!

Skrevet

Vi skal jo uansett ha med vogna til han på 1 år, så noe bagasje kan vi jo ta i kurven under vogna.

Men jeg tenker vi lar trilla være igjen hjemme og går for en slik utleietralle...

Var jo i dyreparken i fjor og husket faktisk ikke de trallene før nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...