Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 tenker på sånne sølvskjeer med inngravert navn og dato som man typisk får i dåpsgave. Hva skal man med det? Bruker man det? Eller har man det i en skuff? Skjønner ikke helt greia.
86frøken & lille krapyl Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg fikk både skje og gaffel da jeg ble døpt. Begge har ligget i en skuff på kjøkkenet og blitt flittig brukt. Samme kommer det til å bli for mini når hun blir stor nok til å spise selv. Bedre det enn at det skal støve bort! Og det at det var lagt i kjøkkenskuffa sørget også for at det var eneste av sølvtøy som ikke ble stjålet da det var innbrudd for noen år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå