Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på sånne sølvskjeer med inngravert navn og dato som man typisk får i dåpsgave. Hva skal man med det? Bruker man det? Eller har man det i en skuff? Skjønner ikke helt greia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk både skje og gaffel da jeg ble døpt. Begge har ligget i en skuff på kjøkkenet og blitt flittig brukt. Samme kommer det til å bli for mini når hun blir stor nok til å spise selv. Bedre det enn at det skal støve bort!

 

Og det at det var lagt i kjøkkenskuffa sørget også for at det var eneste av sølvtøy som ikke ble stjålet da det var innbrudd for noen år siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...