L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er rett å slett så surrete i hodet at jeg får ulike datoer hver gang jeg teller uker her.. noen som har termin 10.mai eller i området rundt som kan fortelle meg i hvilket tidsrom dere har permisjon?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har ikke termin 10. mai, men ks 19. mai. Skal derfor starte permisjonen min 30.april, 20 dager før ks. Er sånn jeg har forstått det i hvertfall...
Nora 82 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 har også termin 10 mai!! så gøy. har gått ut i sykemeld pga type jobb ikke lar seg gjøre,mye reising og stress. men er det ikke vanlig med tre uker før da? tror det,hør med jordmor davel!! lykke til da! spennende hvem av oss som føder først da...hehe
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 ja det er 3 uker før, så går ut i permisjon 20.april. var bare den der sluttdatoen eg aldri klarte å komme frem til hehe blir helt tullete av å telle uker så tenkte eg skulle prøve å jukse litt her. men har fått orden på det nå!
*Super*Mamman* Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg har termin 17 mai, og permisjonen min starter 26 april, 3 uker før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå