Gå til innhold

"Hvor" kjenner dere liv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke nå kjent denne "boblingen", ikke sterkt nok til å kjenne fra utsida, og det har bestandig vært ganske langt ned i magen. Nå nettopp kjente jeg noen dunk jeg kunne kjenne fra utsida også, men ganske langt over navelen. Er det mulig? trodde ikke livmora var så langt opp i uke 22 (er 21+3). Så hvor i magen kjenner dere liv,da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner liv nede i magen og opp mot navlen, har ikke kjent noe over navlen.

Jeg er 21+2. Kjenner forresten mye spark på utsiden :)

Skrevet

kjenner det mest nederst i magen..kan kjenne det litt lengre oppe av og til..og på sidene..men aller mest nederst :) Kjenner det veldig tydelig nå..like før jeg kan kjenne det igjennom

Den saprket litt oppe i gpr å da kjente jeg så vidt det utenpå..men det gjør jeg ikke når den sparker langt nede.

 

jeg er 19´+2

Begynt å få litt kynnere også..og ble overasket at den gikk langt over navlen (livmora altså)

Skrevet

over hele magen og opp over navlen:) har morkaka på bakveggen:)

Skrevet

Over hele magen, men mest nederst midt på magen...:) Jeg er 27 uker i dag:)

Skrevet

er 23+1 idag, og når jeg var akkurat like langt på vei som deg, kjente jeg spark ca 3 fingre over navlen. Men kjenner mest rundt navlen og rett under. Har både kjent og sett sparkene en stund nå

Skrevet

jeg er 19+5 og kjenner sparkene nederst i magen og avogtil opp på sidene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...