Gå til innhold

Amerikanske nettsider med barneklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen fine amerikanske (siden dollaren er så lav)nettsider med fine klær til gutter, og som sender til Norge? Han er snart 2, men vi har nettopp byttet til strl 86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men har du nettopp byttet til str 86?

Hvor stor er han nå?

Skrevet

Der er det jo ikke dollar$

Skrevet

Hei Lisa

Ja, i påsken byttet jeg til strl 86. Ullbodyene i strl 80 passer ennå, så de slapp jeg å kjøpe nye (er jo og snart for varmt). Buksene i strl 86 er litt lange, men genserene passer fint, noen er litt lange i ermene. Men det er jo bare å brette opp. Dessuten begynte 80 å bli litt kort i ermene og noen bukser litt snaue. Og bodyene i 86 passer kjempefint, 80 fikk vi ikke kneppet under rumpa. Dessuten har han brukt 80 siden han begynte i bhg i oktober, så jeg var drittlei å kle på ham de samme klærne dag etter dag.

Men, over til det du spurte om. Jeg aner ikke hvor stor han har blitt, har ikke vært på kontroll siden 20 august, da var han 76,5 cm og 10,010 kg. Gleder meg til å se hvor stor han har blitt på 2-års kontrollen, man han er sikkert ikke mer enn litt over 80 cm kan jeg tenke meg:-) Får stadig vekk kommentarer om folk som ikke tror han snart er 2 år, i og med at han er så liten av vekst. Men han har begynt å snakke en del nå, og skravler som bare det hele dagen.

Og til siste LIsa: Gratulerer med 2-års dagen til Noah:-)

Skrevet

dytter denne litt, både slik at Lisa ser det jeg har svart henne og for å få litt flere tips, sommerklærne må jo snart i hus

Skrevet

dytter en gang til jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...