Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden var jeg rimelig oppgitt over usaklige og til tider slemme svar til mennesker som legger ut innleggene sine her.

De siste par ukene synes jeg det har blitt SÅ mye bedre!!

Ser at alle (hvertfall de aller aller fleste) får gode svar på sine innlegg. Det betyr jo ikke at vi er enige om alt, men at det går an å svare uten personangrep. Det gjør det jo straks mer interessant å bruke forumet også. Er dere ikke enige?

Anyhow: Ville bare kommentere det jeg synes er en positiv trend!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig :)

Skrevet

Heeeelt enig...:D

Før satt jeg mest bare å leste her, men nå har jeg jaggu begynt å bli passelig aktiv her inne og.

Skrevet

Helt enig med deg :)

Alle kan ikke være enig, men man kan diskutere ting mere saklig enn drittkasting :)

Og det har jeg sett lite av i det siste..heldigvis

Skrevet

Også har det blitt verre på 3. tri....

Skrevet

hm..uten å ta helt konklusjoner her da..så de med personangrepa flyttet over til 3.trimester? Kan nesten virke sånn siden det har blitt så kjekt her inne og så værre på 3.

Skrevet

nå har jo persjonene som var så hyggelige på 1. trim kommet over i 2. trim, og de slemme på 2. trim gått over til 3. trim. ser dere det?;)

Skrevet

Det er blitt veldig mye hyggeligere her inne :.-)

Skrevet

Har det? Trist for dem.

Men nå skal jeg snart over og spre litt glede og solskinn - også siger dere over en etter en og kveler den dårlige steminingen!

Skrevet

Og saa kommer jeg etter ogsaa, hehe....og irriterer med mitt litt overoptimistiske syn paa det meste.

Helt enig med du, Krusemynthe og det var ogsaa en liten stund paa 1. trim det ble litt "fredelig" i sluttfasen... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...