Kasandre Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei! lurer på om nåken av dokke jenter veit om dette er mulig? skal begynne på att med nytt brett på torsdag og har ikkje sett skyggen av mensen.. har derimot; litt menssmerter, såre brystvorter, SOPP:( og en rar fornemmelse i halsen, liksom når en ikkje har klart å svelge ned en tablett skikkelig..skjønner ikkje greia, tok en cb igår men trur den var negativ, var litt sånn prikkete der oppover streken skal være, men ingen nedunder.. glemte en pille midt i brettet..:s Eg sluttet med p-sprøyte i november 07(altså tok siste då) har hatt blødning før eg begynte på p-piller igjen men ikkje skikkelig mensen..ka trur dokke? håper på svar, er litt engstelig/spent.. mvh K.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hvis jeg var deg, ville jeg ventet noen dager til! Kommer ikke TR da og du fortsatt tester negavtivt, ville jeg reist til legen for å ta en blodprøve:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå