Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Genial ide av en hovedinnlegger her inne...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hvordan starter man isåfall et nytt forum? Tar kontakt med DIB?
Dunder Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Kan det stå sånn øverst: Dette er forumet for deg som ikke bruker ordet "karrierekvinne", som ikke sier at mannen din "hjelper til" med husarbeidet og som ikke mener mor er viktigere enn far!
Dunder Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Måtte lage en ny intro: Dette er forumet for deg som ikke bruker ordet "karrierekvinne", som ikke sier at mannen din "hjelper til" med husarbeidet og som ikke mener mor er viktigere enn far! Dette er IKKE forumet for deg som ikke klarer å slutte å forundre deg over at kvinner har "behov for å selvrealisere seg. Å få barn må da være selvrealisering nok?"
Gjest Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Kommer vel til å havne under kategorien "de foraene som ikke ble noe av" sammen med "vi som ikke henger helseteppe foran vognåpningen", "vi som lar barna sitter bakovervendt til de er 4 år", "vi som bruker våtservietter", "vi som bruker våtservietter MED parfyme", etc. etc... Ting går i bølger her inne, akkurat nå er det visst husmordebatten som rår. Dere får kose dere, og etterhvert så kommer dere dere vel ut av DIB-tåka dere også Jeg brukte 6 mnd.
Dunder Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Ja, så du mener vi bare burde melde oss ut av DiB først som sist, Eileithya? Du har vel rett.. Men er jo koselig å chatte litt når man har perm også da.. Lurer på om jeg skal finne meg et pappaforum i stedet..
Gjest Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Når du finner ut hvordan man melder seg ut av DIB, så si i fra Jeg engasjerte meg mye i starten jeg også, men når man har hengt her et års tid, så ser man ting i et litt nytt perspektiv. Og man har hørt det meste en, to, tre eller tusen ganger før. Koselig å chatte ja, men jeg gidder ikke delta i sånne diskusjoner som er bakgrunnen for denne tråden lenger.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Ledig forum her: http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/5003 Det var jo SÅÅÅ nødvendig med et forum for gravide i de norske storbyene, for folk på landet var ikke smarte nok, og brydde seg ikke om å skravle om de nyeste Bugaboohjulene eller nye X-ploryfarger, eller hvor man får kjøpt Burberry-kåpe i str 52. For et sjokk at forumet ligger dødt..
Gjest Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 hehe, ja - den glemte jeg Det er jo nesten årets.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå