Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Tenkte jeg skulle spøke litt med min kjære i dag, det er jo faktisk 1.April. Så jeg sendte han en melding om at legen hadde ringt meg; Hcg-nivået var så høyt at han konkluderte med at vi ventet tvillinger, eller flere. Jeg trodde jo min kjære skulle bli vettskremt, dette blir jo vår førstefødte og vi er jo ung, jeg 20 og han 22. Men neida, får melding tilbake; DRIT KULT!! sier han! Da fikk jeg litt dårlig samvittighet når jeg fortalte han at det var spøk. Heldigvis bare lo han godt, men syns fremdeles at det hadde vært gøy om det var flere enn bare en i magen min. Syns jeg har en flott mann jeg:) Nå vet jeg iallefall hvor jeg har han dersom det skulle skje:)
lottepott Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 He he;) Tok en lignende jeg og med venninner og mamma:skrev sms og at jeg hadde fått blødninger inatt,og ble sendt rett på UL.Men at alt stod bra til med begge nurkene;) Kun 1 som ikke gikk på limpinnen!! Hva om vi faktisk venter tvillinger nå da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå