Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er utrolig kåt for tiden. blir veldig opphisset av høre om hva andre gjør. Fortell hvordan du best koser med deg selv, eventuelt hva du kunne tenke deg å gjøre med meg....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg elsker å kle meg naken når jeg er hjemme. Liker å gå rundt å gjøre hverdagslige ting uten en tråd, og håper ofte at naboene ser meg... Blir ofte kåt av at andre kanskje ser meg og min deilige kropp. Har store og faste pupper som jeg elsker å ta på og elsker at andre tar på!! Hadde du vært i nærheten skulle du fått lov til å ta på dem og suge dem, forutsatt at jeg hadde fått lov til å ta på dine... I tillegg skulle du fått slikke min glattbarberte fitte helt til jeg kom i en voldsom orgasme! Selvfølgelig skulle jeg gjort det samme med deg. Vi skulle ha gjort nøyaktig det som følte oss best og jeg kunne gjerne fingret deg til orgasme flere ganger. Er våt og kåt nå....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Ble våt av å lese dette,, kjenner at det dunker i klitten min. Har lyst å gni fitta mi mot en annen fitte, saaakte mens saftene blandet seg. Tror jeg må ta en hand ned i trusa mi og massere den dunkende klitten min.....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Åhhhh.. Blir så kåt av å lese dette.. Har så lyst på en deilig jente kropp naken ved siden av min.. Har nett vert i dusjen og har kun en genser på meg.. Ingenting under.. åhhh.. vil så gjerne at fitten min blir slikket.. og vil gni min mot en annen.. Åhhhh.. blir bare våtere å våtere... Er så kåt, å typen vil ikkje ha sex..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 utrolig deilig å høre at det er fler enn meg som har det sånn. Kjenner det kribler deilig i fitta når jeg leser dette . Må nok la fingrene slippe til snart tenker jeg. Er sykemeldt og her god tid hender ofte at jeg må onanere et par ganger om dagen. Hadde vært deilig å ha noen å gjøre det sammen med. Blir utrolig kåt og våt i fitta av å se andre jenter kose med seg selv, og kanskje få kjenne littt sev også på deilige myke pupper og våt fitte. ÅHHH Må gjøre noe her nå kjenner jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 EH må bare høre om dere er gravide bifile, siden dere vil ta på hverandres fitter, osv... hmm... merkelig, men intresangt tema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå