augustmom Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 kunne være litt sympatisk å ta litt hensyn til meg.. ikke slamre med dører å være litt stille når han står klokka 6 hver morgen..d hadde ejg blittt glad. tenk hvis han var litt mer delakti i svangerskapet..vise litt interesse nå når jeg er gravid.. ikke vente til barnet er kommet..
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 ja flere som er i samme båt... kjipe greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå