Gå til innhold

Dere i uke 8-9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det? Hvilke symptomer har dere?

Jeg har fortsatt så og si ingen symptomer :( Litt stikkinger nederst i magen, og litt uvelhet om det går lenge mellom hvert måltid - men thats it!

Blir nesten litt bekymra ...

Skal ikke til legen før jeg er i uke 12, så nå lurer jeg på om jeg skal bestille tidlig ultralyd for å få en bekreftelse på at det faktisk er noe inni der ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, her er formen skikkelig laber, men det har den vært i 6-7uker så, ligger rett ut og får knapt i meg mat...det jeg får i meg kommer opp igjen, hehe. Svimmel (har lavt blodtrykk så slet med det sist gang og) litt mensmurringer og noe stikninger i magen.

Med mine to første hadde jeg knapt noen symptomer så synes virkelig du bare skal prise deg lykkelig for at du slipper og kose deg med graviditeten.

Men klart, en tidlig UL gir svar og man slipper å bekymre seg så masse:)men mest sannsynlig er alt bra, ikke uvanlig å ikke ha så masse symptomer hvertfall.

Skrevet

Jeg har det akkuratt som deg Lotta.

Jeg kjenner heller ikke ingenting utenom de symptoma du nevner som stikking i livmoren og uvel dersom det går lenge mellom hvert måltid.

Er 9+4 i dag, men skal på tidlig ul i morra fordi jeg ikke føler det er virkelig siden jeg ikke har noen symptom. Håper ul skal få meg til å forstå at det faktisk skjer:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 8+3 idag (vet nøyaktig siden jeg har hatt prøverør).

Jeg var på ul da jeg var 7+5 og der var et bankende hjerte, men det er standard å gå på tidlig ul ved prøverør.

Jeg har heller nesten ingen symptomer. Synes det er helt herlig :o)

Jeg blir litt uvel når det er lenge siden mat, så jeg har med meg litt tørre kjeks i veska. Ellers blir jeg litt svimmel nå jeg reiser meg fort.

Og litt trøttere enn vanlig. Men jeg er SÅ glad for at jeg ikke er kvalm!!

Skrevet

hei.

har ikke mye symp jeg heller.. litt stikking i magen /(mensmurring.. noen ganger litt uvell....

men hadde ømme bryster de første uken..frem til uke 6. er nå i uke 8. hadde innvendig ul i går og spirenb er 15 mm...jippi....

men som sagt ..ikke mye symp...

Skrevet

Jeg er i uke 8 - og har ikke så mange symptomer jeg heller.

Ømme/vonde bryster som har vokst 2 cup str !!! Ellers ganske trøtt og slapp. Litt kvalm/uggen de siste dagene, og minimalt med matlyst. Det eneste jeg har lyst på er brød med gulost, salt potetgull og cola... hehe - strålende!

Men ellers bra:)

Skrevet

Hei Lotta :)

Fy søren så heldig du er som slipper de plagsomme symptomene..

Her startet kvalmen allerede før jeg testet positivt, den holdt opp i ca en uke men nå er den tilbake for fullt. Og jeg har et enormt søvnbehov! Er til vanlig et skikkelig B-menneske som aldri kommer meg i seng til fornuftig tid på kveldene. Nå er jeg derimot så trøtt at jeg sovner i 21- 22 tiden hver kveld, og sover gjerne i 12- 14 timer i strekk hvis jeg har mulighet til det. Har også ofte hodepine, noe jeg aldri har vært plaget med tidligere. Håper virkelig symptomene gir seg litt i 2. tri, for det er ganske slitsomt å ha det sånn når man skal fungere både på jobb og hjemme om dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...