Gå til innhold

Hjelp...var på kontroll i dag.Har tatt av meg 2kg???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist hadde jeg lagt på meg 3kg på ei uke nå har jeg tatt av 2 kg på ei uke.Så da har jeg bare lagt på meg 6 kg til sammen, er i uke 35+3.Noen som har det på samme måte? Ble bekymret jeg,men jordmor sa at alt såg bra ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble du veid på samme vekta, samme tid på døgnet, drukket/ spist like mye eller lite, vært på do? Alle sånne ting spiller jo litt inn.

Skrevet

Samme vekta,samme klærne og samme tid. Har gått litt mer på do i det siste.

Skrevet

2 kg svinger jeg lett fra dag til dag! har gjort før jeg ble gravid også, selv om jeg føler jeg har spist det samme. Ta det helt med ro:)går sikkert kjempebra

Skrevet

jeg har veiet meg hjemme den siste tiden, og jeg har ikke gått opp den siste uka etter å ha gått opp 2,5 kg på en uke...

en skulle jo tro at den siste tiden er den tiden man øker vekta mest, men har også hørt at det stabiliserer seg da.. (?) at en ikke går så mye opp..

Skrevet

Håper det.Tusen takk for svar :)

Skrevet

Trodde oxo at man la på seg mye på slutten.Det er i allefall det jeg har hørt.Derfor fikk jeg sjokk i dag når jeg såg at jeg hadde tatt av meg.

Skrevet

Høers bare ut som at du kanksje er plaget med litt væske i kroppen om dagen... det varierer sterkt, og vekta kan hoppe opp og ned... uansett er det mange som går ned i 3.trimester. Matlysten synker gjerne når magen står i veien.. OG man forbrenner gjerne mer siden babyen begynner å bli stor?

Skrevet

Ikke noe og være beskymret over, jeg har ikke lagt på meg ett kg så langt, er 31 uke. Men vekta variere med en to til tre kilo og det har den altid gjort. Så lenge jm sier at det er bra er det greit.

Skrevet

Det er nok du som har "slanket" deg og ikke noe galt med babyen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...