Gå til innhold

Tromsøjenter med termin i august?


juzza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg flytter til tromsø om 2 mnd, så da blir det tromsø-baby på oss i august! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg i trondheim. Har studert 3 år her nå og er ferdig i slutten av mai. Blir godt å komme nordover igjen (er fra Harstad) :) Har forresten termin 11.august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Artig, bor å på Kvaløya med termin i slutten av august (26.) Bor litt mer sentralt på Kvaløysletta no, men fløtte til Ersfjorden til sommeren. Fint hvis det andre man kan trille lamme utover høsten/vinteren =:)

 

Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil veldig gjerne bli kjent med noen i Tromsø - kjenner jo nesten ingen pr dags dato og det er ikke akkurat sånn at man blir kjent med så mange når man sitter hjemme med stor mage eller liten baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Enda ei tromsøjente med termin i august! Fikk termin 26. august på UL i dag (en FANTASTISK opplevelse....!).

Bor også på Kvaløya, det er det flere som gjør!

Du som skal flytte til Esjfjord, bor ikke så langt unna, søstra mi som også er gravid bor og der, så noen trilleturer må vi få til med jevnaldrende barn og greier! :D Kommer dere på BIM-treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tenkte mæ på BIM-treff etterhvert ja. Va ikke på noen sist æ va gravid. Har en gutt født i -04 fra før. Men da kjente æ så mange som skulle ha samtidig som mæ...Kunne vært koselig å bli kjent med noen no som skal være hjemme på samme tid.

Foreløpig e æ i full jobb så dagtid e uaktuelt, åsså har æ en mann som jobbe ekstremt mye + husbygginga, så det va det der med å få tid til alt. Må vel bare manne mæ opp å stille på treff antagelig.

 

Glede mæ sånn til UL på tirsdag at æ snart får søvnproblema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 17 aug å bor på øya.

E 29 år å vente nr 2..Har ei jenta som e stor å ser ut til at vi vente ei jenta til:)

 

e ikke så aktiv her inne på dette forumet,men e no innom å kjik av å til..

e litt for rotat å uoversiktlig..å så må æ jo logge mæ inn hver gang æ skal skrive noe å det blir for tungvint for late mæ..hehe...

 

Hadde vært koselig med et treff.men trur ikke æ tør sån bim treff.Blir for stort å skummelt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne jo vært gøy å møtes for oss som har termin i august da:) hvis noen er interessert i d da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres flott ut.Helg passe best når man e i full jobb enda! Skal prøve å lokke med søskenebarnet mitt som skal ha 3. august. Skal vi bare sette ett klokkeslett og en plass å møtes? Noen som har gode forslag? Lørdag 26. april da for eksempel, så får julipia sjansen til å møte noen før ho flytte hit?

 

Cecilie

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg skrev feil... mente siste uka, dvs søndag-torsdag sånn ca.. :(

Men det er ikke så nøye, dere må jo bare bestemme en dag som passer for dere som allerede bor i byen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra hvis vi får til et treff for oss me baby i august :) Var på BIM-treff denne uken for første gang, var over 20 stykker og jeg var blant de som var kortest på vei og ikke heeeelt klar for å diskutere ammeklær eller stellebord enda.. Men hva med å ha treff for f.eks. de med termin i august OG september? Er jo en del som har i slutten av august. Også arrangerer de treff for de som har termin mai, juni, juli sammen, så vi kunne jo slått oss sammen med septembermødre også for å skape litt miljø... Hva sier dere til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e også med :) har termin 28.august, men skal i ultralyd på fredag så får kansje endra termindatoen da, men det blir nu hvertfall i august/sept :)

Kor og når hva det dåkker tenkte å arranger et møte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Det er en stund siden jeg har vært innlogget her, men jeg er fra Bergen men bor i Tromsø. Studerer geologi og bor på Kaløysletta. Ikke langt fra Rema 1000.

Har en gutt, født jan 05 og venter en jente nå.

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vi ikke sagt en ca. dato da? Hvis vi sier torsdag 24. april f.eks.? Forstod at det passet best siste uka i april, og begynnelsen av uka er ofte hektisk (iallefall for meg :).

 

Mange som kan ettermiddag/kveld torsdag 24. april da?

Så kunne vi planlagt ut i fra det? :)

 

Ragnhild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...