Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Noen som har erfaringer fra vektklubben vektklubb.no på nettet (vg-nett)?? Hvordan fungerer det? Regner de ut for deg hvor mange kcal du skal spise og gir menyforslag osv? Eller er det bare en registrering av det du spiser? Koster jo noen hundrelapper å være med der, er det verdt det? Er det noen som kan være snill å legge denne tråden ut på skravle for meg, vil gjerne være anonym nå... Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har akkurat blitt medlem. De setter opp forslag på både meny og trening og regner ut hvor mange kalorier du trenger hver dag for å nå målet. Det ser veldig bra ut, men jeg må spise litt ekstra pga at jeg ammer litt enda.
Solskinnstrall Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg var medlem der før jeg ble gravid og har tenkt meg dit igjen når jeg er ferdig med å amme. De tar nemlig ikke inn ammede- for da skal man ikke slanke seg:) Men jeg var veldig fornøyd med siden. De legger inn forslag etter hva for noe info du gir i fra deg.Aktivitet,jobb,alder og hvor mye du vil ned osv. Så får du ett forslag på meny som passer den kalorigrensa de setter for deg.Jeg fulgte ikke menyen så godt men holdt meg til kaloriene.Det er også en "kake" der som hviser mengder av fett, proteiner osv som ikke skal overskrides så veldig for at det skal funke. Høres komplisert ut- men veldig enkelt! Det jeg syns var fint når jeg la inn det jeg hadde spist i løpet av en dag var at jeg hadde litt mere oversikt. Man har lett for å "glemme" innimellom. Anbefaller vektklubben jeg iallefall.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Er vektklubben.no med grete roede noe annet da kanskje? Meldte meg inn nylig og har ikke så stor kjennskap til sidene ennå, men mente å lese at det var gratis og være medlem.........
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Kjempebra opplegg! Jeg har tatt av hele fødselsvekten + litt til. 5 mnd etter fødsel. Selvfølgelig mye som forsvant av seg selv, men har fulgt vektklubben sitt opplegg og ført inn alt jeg spiste i dagboken. En tenker seg litt mer om også da, hva en putter i munnen.. Gøy med diagrammer som du kan følge med når vekten og midjemål går nedover. Anbefaler klubben på det sterkeste, men husk å være nøyaktig med føring av mat- du får garantert resultater! Lykke til!
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Forresten... ja, de regner ut hvor mange kcal du skal spise ut fra ditt aktivitetsnivå, vekt og hvor fort og mye du vil gå ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå