Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 En venninne av meg spurte om vi skulle dra på jentetur i begynnelsen av juni. Helgetur til Bodø. Lillegutt er da 9.5 mnd, og vil da være hjemme med pappan... Kjenner jeg er veldig utrygg på det. Hva ville dere ha gjort???
hønemor75 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Ta deg en tur til Bodø du, det har både du og gutten din godt av. Fint for pappan å få være litt alene med gutten sin. Bodø er en koselig by så det blir hyggelig skal du se :-)
mams-til-tre Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde reist uten tvil.... Godt å komme seg vekk litt, og bare tenke på seg selv )))
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Tar ca 4 timer å kjøre til Bodø... Er det at det er konsert med Kurt Nilsen og Bryan Adams... Å samboer er en stor fan av Kurt ... Får litt dårlig samvittighet da...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Reis og kos deg og hvis pappaen litt tillit. De klarer seg helt fint og alle har godt av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå