Gå til innhold

Kjempe stolt ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3. gansgs fødende og har født for tidlig de 2 første svangerskapene(uke 29+1 og uke33+6).Er nå kommet til uke 36 og er kjempe stolt for å ha klart å gå så lenge.Har endel murringer og falske rier.Selvom dette er tungt synes jeg det er fantastisk at lillegutt enda holder seg inne i magen. Måtte bare dele gleden min med dere jenter;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!! Ingenting er bedre enn at disse små holder seg inne i magen til termin!!! :-) Lykke til videre!

Skrevet

Takk ;-)

Skrevet

så artig da, alltid korslig når de tar seg god tid i magen:) får håpe han holder seg inne til termin:)

lykke til

Skrevet

Krysser fingrene for det ;-)

Takk:-)

Skrevet

jeg kommer igrunn ramlende inn fra 2. trimester :)

Kan tenke meg det er en stor glede å ha gått så lenge..for snart er du jo over prematur grensa :) Og føde du nå så er den nesten ikke prematur hell:)

Dama til min bror fødte 1 mnd for tidlig..stor plugg igrunn 49cm og over 3kg..husker ikke akkurat..han hadde tegn til prematur, men trengte ikke noe ekstra hjelp eller noe :)

Godt for deg å slippe prematur denne gangen da :) Blir det det nå så blir det bare en liten stund før den kommer seg og greier seg selv :)

Lykke til videre i svnagerskapet..håper du kan gå 1-2 uker til ;)

Skrevet

Takk ;-) Håper også han holder seg der inne 1-2 uker til.Skal bli godt å slippe å være på nyfødtintensiv denne gang..håper i allefall at vi slipper det;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...