Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Stjernekikker?? Hva har det å si for fødsel?? Kan det bli komplisert,eller er det å anse som like normalt som hvis barnet ikke kommer med ansiktet opp???? Lurer!!
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 mente ikke å være anonym da.... er det ingen som vet???
lip smacker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Min datter ble født med nesen i været:-),Var en enkel og grei fødsel,og faktisk lettere enn med nr 1,som ikke var stjernekikker.Og hun veide over 4 kg.Så jeg tror ikke dette er av betydning i det hele tatt:-)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 ok,for jeg fikk vite at min jente er det på UL i dag,legen sa ingenting,fikk aldri noe ordentlig svar,blir så frustrert og lei av sånne meldinger... så når jeg gikk hjem å begynte å lese på nettet ble jeg litt bekymra.. det var stor fare for komplikasjoner og mange slike fødseler endte med keisersnitt sto det... ååå,jeg vil jo bare ha en noenlunde normal fødsel....ol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå