Gå til innhold

alle april damer, si hit:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

lurer på når har dere termin og når testet dere positivt? husker dere det? og lurer litt på når hadde dere siste mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ul termin 14.april. husker ikke helt når jeg testet posetivt men var på første kontroll i uke 9 så regner med e var en 6-7uke på vei når e tok hjemme testen:)

siste mens hadde jeg vel rundt 4juli, d e jammen lenge siden d hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant det ut 13. august. har ul.termin 16.april, men det spørs om denne her klare å vente så lenge. har en datter fra før som kom 17 dager før.gikk på cerasett, så har faktisk ikke hatt noen mens siden jeg fikk min første datter, så sluttet jeg og vips gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hadde siste mens 22 juli, testet positivt den 18 august. termin etter lårbein str er 29 april men 7 mai etter hodemål, så er litt i tvil, stoler mer på 29 april, føle det stemme best, vet også atjeg ble befruktet 1.aug :-)kun en liten mnd igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 29.april, jeg òg. Dette stemte med både siste mens og UL, så stemmer vel rimelig bra.. Hadde siste mens 22.juli, husker faktisk ikke når jeg testa positivt -utrolig! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke akkurat siste mens, men ca 13-14 juli. EL var den 28. Juli. Testet meg 1. gang i slutten av august, Jeg har tremin den 18. april..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet ble unnfanget 19 el. 20 juli, 9-10 dager etter første dag i siste mens. Har termin 9.4 ifl UL, legen mente 17.4, men hun baserte seg da på "gjennomsnittet" med 2 uker fra første mens dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde siste mens 24 juni. Fikk småblødninger 22 juli, så testet ikke før i slutten av aug (hadde blødninger da også, men synes jeg blødde så lite)

Termin ble da satt til 7 april. UL viste 1. april med mål på lårben og 3. april på mål av hode. Begge datoer er forbi. så er vel menstermin som stemmer best da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i siste mens var 3. juli.

Hadde EL 21. og testet positivt 2. august.

Både UL-termin og min mens-termin er 14. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg må har verdens korteste og rareste svangerskap. Jeg testet positivt 27 desember. Var hos legen 14. januar og første ultralyd 30 januar. Da var jeg 28 uker på vei! Så terminen min er en eller annen gang i april, mest sannsynlig rundt 25. april:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...