Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg hentet min sportshoop. Syntes det var vanskelig ved første forsøk, men det blir vel bedre etter hvert...Tar det litt med ro i starten, sik det står på pakka...

Dere som har den og bruker den,-når såg dere resultater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finn min på torsdag og har brukt den 3 min daglig frem til i da - da slo jeg til med 6 min;o) Er knallgøy og jeg ser faktisk at magen har blitt litt flatere og strammere...med litt blåmerker da, he he;o)

Skrevet

hva er sportshop???? Nettside???

Skrevet

Rockering med riller på innsiden og vekter i, så den trener magen veldig effektivt. www.sports-hoop.com

Skrevet

Står du da i 6 minutter i ett strekk? hadde nok med å holde den oppe i 15 sekunder om gangen jeg. Men mener faktisk at jeg ble litt støl...

Satser på flatere mage til ferien i juni jeg da...

 

HI

Skrevet

Hadde litt problemer de første gangene, men holdt den greit oppe i et par minutter, ja - ble faktisk overrasket over hvor lett jeg syns det var. I dag klarte jeg vel 4 min i strekk - så det blir lettere etterhvert:o)

Skrevet

Den var utrolig stor,tar jo nesten hele stua mi ha ha

Skrevet

Jepp, må passe på hvor du rocker, så du ikke river ned ting, he he;o)

Skrevet

Hatt min i to uker jeg, og er oppe i 10 min om dagen. har gått ned 5 cm rundt midja!!!!!! :-)

Har tenkt litt kosthold også da og har gått ned to kilo, men tror ikke det ville blitt så mange cm rundt livet uten rockeringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...