Gå til innhold

VI ER DESPERATE NÅ!!! ang søvn... 6 mnd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I et halvt år har vi hatt en sønn som har sovet MINIMALT. På det værste har han vært nede i 8 timer usammenhendende søvn i døgnet! Har vært til lege samt sykehus og de finner ikke ut hav som feiler han. Vi var til manuell terapaut for 4 uker siden og fant ut at han hadde låsning i ryggen... Det ble faktisk noe bedre... en kombinasjon av det og no cry sleep method klarte jeg faktisk å få ahn til å sove 40 min duppr mot 5 min før.. Jeg har lest det meste hva søvn angår, og skjønne rikke hva vi gjør feil!

Men ting er LANGT fra bra... I natt var jeg sikkert oppe 50 ganger! Ved 04 tiden våknet han og lå våken over en time... (han legger seg 19)... han lå å survet... og jeg har så dårlig samvittighet for det... :( Tilslutt måtte jeg bære han søvn! Det er det ENESTE som hjelper!!!! Vi har begynt med grøt, uten noen effekt.

Han vil ikke sovne av seg selv, kjemper liksom imot søvnen rett før han skal sovne! Og vi har han vår seng for å kanskje få 20 min sammenhengde søvn...

Jeg er sååå sliten! Har sovet så lite det siste halve året at jeg merker jeg har mindre tolmodighet med han når han skal legge seg... så som jeg skrev så har han survet litt noen ganger... Er nemlig imor ferber! Vi har rutiner... har har hatt det siden han var 2 mnd...

 

Hva kan vi gjøre?? Formiddagslurene bruker jeg alt fra 1-2 timer med bæring/mating/byssing for å få ahn til å sove...

 

leste noe om et middel fra helsekost, men som kun var anbefalt for barn over 2 år... noen som har prøvd???

 

HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hilsen meg som føler meg som verdens værste mor!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vet ikke om jeg har så mye hjelp å komme med, men ville bare si at du ikke er noen dårlig mor selv om du lar barnet ditt surve litt!

 

Jeg har tre barn. Eldstemann kjempet i mot søvnen, slik du beskriver, og vi sang/bysset henne i søvn hver gang hun skulle sove.

Og nå har vi, med yngstemann, på ny fått en som kjemper i mot søvnen. Men han er faktisk _nødt_ til å gråte litt av og til, for vi må ta oss av de andre også. Og han sovner så greit, når han bare har survet litt! Jeg går inn og ut, putter inn smokk, trøster ham litt, tar ham opp så han får rapet, sitter ved sengen og sier hysj-hysj-hysj hvis det behøves. Han får søvnen sin, og alle er fornøyde.

 

Jeg har faktisk dårlig samvittighet for eldstemann! Tror hun hadde fått et mye bedre liv hvis vi hadde latt henne surve litt og finne søvnen selv.

 

Og så til et tips for dagsøvnen: Har du latt ham sove ute på dagtid? Det var metoden for våre to minste.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...