Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Ser nå at det står urban jungle frempå fotstøtten...
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Tror de koster rundt 6000,- nye, men man kan vel få tak i pent brukt til halve prisen. ;o)
Mammasin Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 vi betalte ca 7800 for kombi vogna i januar i fjor:-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Oj, takk for svar. Har den på lån ut uka... Og synes den virker veldig god...
Mammasin Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Synes det var dyrt jeg og, men fikk sponset halve så da var det enkelt valg. Har ikke hatt noen neg opplevelser. Er glad hver gang jeg skal ut og trille, for den er så lett:-) lykke til med valget.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg har egentlig en annen vogn, men den har jeg hatt så mye trøbbel med. Har levert den inn for reparasjon nok en gang. Fikk låne denne One Three Hill til så lenge. Veldig positivt inntrykk av den så langt. Skal ut på en lengre trilletur nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå