Gå til innhold

noen andre her med plutslig høyt blodtrykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sendt hjem med beskjed om å hvile mye. Eneste som var fint på kontrollen idag var at det ikke var eggehvite i urinen. Men at den er bra er supert!!! Noen andre fra bergen som har begynnende sv.skapsforgiftning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Jeg er ikke fra bergen, men kan jo svare for det...jeg begynte å få høyt blodtrykk i uke 22, begynte med 122/70 på første svangerskapskontroll og er oppe i 140/95 nå og er i uke 31+3. Har hatt dette fra uke 22...Har vært inne på sykehuset for kontroll av babyen for å se om den vokser som den skal, noe den gjorde. Har heller ikke hatt eggehvite i urinen før i går, men det kan og bare være en forurensning, men den blir da sendt inn til dyrkning.Blir fulgt opp tett så regner med at det går bra:) Hvor høyt var blodtrykket ditt? Hvis undertrykket begynner å nærme seg 100 så skal jeg inn igjen, håper jeg slepper det da..Lykke til:)

Skrevet

hmm...bt mitt var 140/100. Ellers så har det lagt på 120/70. Fikk jo sjokk eg var hos jm idag. Skal til lenge for sjekk igjen nå torsdag, så håper det har roet seg til da, ellers så kunne det risikere med innleggelse. Er i uke 32 nå, 32+4. Er takknemlg for svar uansett hvor i verden du er jeg!!! ;-D

Skrevet

ok, det er såpass ja. håper det går ned til torsdag da, er jo bra de tar det på alvor:) du må ha lykke til og ta det med ro, ikke gjør noen ting..eller jeg fikk råd fra legen på sykehuset å gå med en liten tur og slappe helt av:)

Skrevet

tur og ikke minst luft!!! Om det bare er rett ut på plassen til postkassene.... Tusen takk for svar Tonje!

Skrevet

jepp:) bare hyggelig det å hjelpe litt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...