Espoir Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har man tre dagers egenmelding da også? Eller færre? Når må man levere sykemelding hvis man er ansatt 50 % i en jobb?
På vei igjen <3 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg er ansatt 50%, og sykmeldt 50%. Det vil si at jeg nå jobber 25%. For å få betalt for den siste halvparten må du ha sykmelding...
Espoir Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 OK, takk. Så da behøver jeg ikke sykemelding hvis jeg er syk 3 dager i løpet av en uke..?
mamman til to gutter Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Uansett full jobb eller 50% stilling, så gjelder ikke 3arbeidsdager etter hverandre som egenmelding, men 3dager. Sånn at hvis man er hjemme med egenmelding fredag, så må man ha sykemelding mandag hvis man fortsatt er syk da.
Espoir Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 OK, takk. Men hvis jeg da er syk fra i dag (eller egentlig fra i går, men da kan det være en av mine vanlige fridager denne uken, sdien jeg har halv stilling) og ikke blir frisk før fredag, da kan jeg bruke egenmelding?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå