Gå til innhold

Til den som har stjålet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

RUMPA mi....kom tilbake med den! :o/ Hhhmffrrr....borte er den i hvertfall og det er ikke pent:o( Noen som har gode rumpe-treningstriks for å få tilbake "sprettrumpa" mi som var her rett før jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan få litt av meg! du må riktignok trene den litt opp da. hehe..

Skrevet

Utfall, markløft og knebøy er de beste øvelsene :-)

Skrevet

Tror vi må danne oss en støttegruppe, det var seriøst noen som tok min også.

Skrevet

Hahaha Vi kan være "the itty bitty but-club" ;o)

Skrevet

Det gjør jeg faktisk hver dag i treningsprogrammet mitt...har ikke sett noen virkning enda...:o/

Skrevet

Eeeeeeeeeeee nei, jeg har ikke tatt den.... ikke en sprettrompe å se på mils omkrets her :o))

Skrevet

the itty bitty but-club

HAHAHAHAHAH. Genilalt

Skrevet

Hehe....på vei inn i "hengerumpe-mafian" du også? ;-))))

Starta på treninga jeg...skal bekjempe tyngdeloven på flere området...før alt siger nedenom og hjem!!! Men spørs om "melonene" er en tapt case her.....mandariner i sokker er vel mere rette benevnelsen nå....sukk og sukk....

Skrevet

Jepp, er visst det:o( Puppene er heldigvis greie, enn så lenge...spørs om jeg er like fornøyd når ammingen er over..;o/

Skrevet

Dette inlegget er genilat. Ler meg i hjel her. Mandariner i sokker. Hahah

Vanballonger i strømpebukser er vel heller mer riktig for meg:) hehe

Skrevet

Du trener styrke hver dag? Da får jo ikke musklene kommet seg. Hvis du trener hver muskelgruppe bare 2-3 dager i uka kan du legge på mye mer vekt og få mye mer resultater. Og om du får i deg en proteinshake etter treninga hjelper du også musklene til å komme seg og bli store og spretne etter trening:)

Skrevet

hehehe....det spørs ja..jeg hadde rimelig yppige SVÆRE meloner helt til amminga var et tilbakelagt stadie....etter det har det gått radigt nedenom og hjem, ene pupp-vorta er så skrekkslagen over det hele at hun har krøpet inn i puppen å gjemt seg og kommer ikke ut for å si hei lengre til gubben heller...hehehe

Skrevet

Styrke og styrke...jeg har et aerobic-lignende program jeg trener hver dag i enten 30 eller 60 min og det inneholder styrkeøvelser, men ikke med vekter.

Skrevet

Åpenbart er jeg synderen og jeg angrer. Hvis du kunne hentet den snarest så jeg slipper å drasse rundt på din, i tillegg til min, hadde jeg blitt veldig glad! Var vesentlig mer happy når jeg bare dro rundt på min egen..

Skrevet

Hahaha! Såpass:o)))))

Skrevet

Oh, jeg kom på en rumpeøvelse jeg gjorde mye før: 1. Bli kvitt andre mennesker rundt deg, 2. ligg på ryggen men bøyde knær 3. Løft rumpa til lårene og ryggen går i en rett linje. 4. gjenta til du skjelver på rumpa. Og voila; sprettrumpe!

(nå trener jeg nesten bare på Elixia og tør ikke å gjøre denne mer.. :) Men har tunge vekter på skyldrene når jeg gjør utfall og det gor resultater det og, men forutsetter at man har trent en stund først.. :) )

Skrevet

FY! Ja, kom med den, he he;o)

Skrevet

Takk for tips! Det skal prøves!

Skrevet

Nei jeg tok den!!

Og når den blandet seg med min ble den ikke spretten mere gitt:-)

Så om du absolutt skal ha den tilbake,så er det en annen fasong altså...

Sorry att jeg ødela din :-P

Skrevet

He, he - bare behold den, du;o)

Skrevet

For oss i Bergen er det jo et vidundermiddel (eller helvetesmiddel) for å få tilbake bortkomne rumper:

Stoltzekleiven!

Og hvis du ikke orker å gå den i starten, gå i motbakke andre steder - opp på Fløyen og ned igjen, noen ganger i uken, så kommer den tilbake!

Det er helt sant, for min var også borte etter amming og svangerskap, men nå er den der igjen.

Skrevet

Bor i nærheten av Bergen, ja...går masse tur i bakken faktisk...syns ikke noe hjelper jeg;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...