*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 RUMPA mi....kom tilbake med den! :o/ Hhhmffrrr....borte er den i hvertfall og det er ikke pent:o( Noen som har gode rumpe-treningstriks for å få tilbake "sprettrumpa" mi som var her rett før jul?
"husmor"med lille Nora Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 du kan få litt av meg! du må riktignok trene den litt opp da. hehe..
Tjobing! Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Utfall, markløft og knebøy er de beste øvelsene :-)
Pinklady og Amalie Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Tror vi må danne oss en støttegruppe, det var seriøst noen som tok min også.
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Hahaha Vi kan være "the itty bitty but-club" ;o)
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Det gjør jeg faktisk hver dag i treningsprogrammet mitt...har ikke sett noen virkning enda...:o/
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Eeeeeeeeeeee nei, jeg har ikke tatt den.... ikke en sprettrompe å se på mils omkrets her ))
Pinklady og Amalie Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 the itty bitty but-club HAHAHAHAHAH. Genilalt
Sjefsmegga Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Hehe....på vei inn i "hengerumpe-mafian" du også? ;-)))) Starta på treninga jeg...skal bekjempe tyngdeloven på flere området...før alt siger nedenom og hjem!!! Men spørs om "melonene" er en tapt case her.....mandariner i sokker er vel mere rette benevnelsen nå....sukk og sukk....
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 Jepp, er visst det:o( Puppene er heldigvis greie, enn så lenge...spørs om jeg er like fornøyd når ammingen er over..;o/
Pinklady og Amalie Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Dette inlegget er genilat. Ler meg i hjel her. Mandariner i sokker. Hahah Vanballonger i strømpebukser er vel heller mer riktig for meg:) hehe
Gjest Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Du trener styrke hver dag? Da får jo ikke musklene kommet seg. Hvis du trener hver muskelgruppe bare 2-3 dager i uka kan du legge på mye mer vekt og få mye mer resultater. Og om du får i deg en proteinshake etter treninga hjelper du også musklene til å komme seg og bli store og spretne etter trening:)
Sjefsmegga Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 hehehe....det spørs ja..jeg hadde rimelig yppige SVÆRE meloner helt til amminga var et tilbakelagt stadie....etter det har det gått radigt nedenom og hjem, ene pupp-vorta er så skrekkslagen over det hele at hun har krøpet inn i puppen å gjemt seg og kommer ikke ut for å si hei lengre til gubben heller...hehehe
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2008 Styrke og styrke...jeg har et aerobic-lignende program jeg trener hver dag i enten 30 eller 60 min og det inneholder styrkeøvelser, men ikke med vekter.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Åpenbart er jeg synderen og jeg angrer. Hvis du kunne hentet den snarest så jeg slipper å drasse rundt på din, i tillegg til min, hadde jeg blitt veldig glad! Var vesentlig mer happy når jeg bare dro rundt på min egen..
Gjest Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 Oh, jeg kom på en rumpeøvelse jeg gjorde mye før: 1. Bli kvitt andre mennesker rundt deg, 2. ligg på ryggen men bøyde knær 3. Løft rumpa til lårene og ryggen går i en rett linje. 4. gjenta til du skjelver på rumpa. Og voila; sprettrumpe! (nå trener jeg nesten bare på Elixia og tør ikke å gjøre denne mer.. Men har tunge vekter på skyldrene når jeg gjør utfall og det gor resultater det og, men forutsetter at man har trent en stund først.. )
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 1. april 2008 Takk for tips! Det skal prøves!
Gjest Skrevet 1. april 2008 #20 Skrevet 1. april 2008 Nei jeg tok den!! Og når den blandet seg med min ble den ikke spretten mere gitt:-) Så om du absolutt skal ha den tilbake,så er det en annen fasong altså... Sorry att jeg ødela din :-P
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. april 2008 He, he - bare behold den, du;o)
Espoir Skrevet 1. april 2008 #22 Skrevet 1. april 2008 For oss i Bergen er det jo et vidundermiddel (eller helvetesmiddel) for å få tilbake bortkomne rumper: Stoltzekleiven! Og hvis du ikke orker å gå den i starten, gå i motbakke andre steder - opp på Fløyen og ned igjen, noen ganger i uken, så kommer den tilbake! Det er helt sant, for min var også borte etter amming og svangerskap, men nå er den der igjen.
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. april 2008 Bor i nærheten av Bergen, ja...går masse tur i bakken faktisk...syns ikke noe hjelper jeg;o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå