Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Skal ha spaghetti og kjøttdeig til middag og lurer på om 1 åringen kan spise litt spaghettisaus. er jo mye salt i den, er det ikke?? Evt. så har jeg noen tomater hvis noen kan gi meg oppskrift på hjemmelaget saus til henne...
Pinklady og Amalie Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hei. Det kan hende jeg er litt for slapp når det gjeler matveien til min datter, men jeg hører ikke på alle ekspert råd. Vår datter har spsit den samme maten som vi siden hun var 6 mnd og da inkludert all pose saus
firemerkersmør Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Er ofte mye salt i de, så ville ikke gitt henne det mange dager i uka. Prøver tenke helhet jeg, og dropper saltet der jeg kan(hvis jeg først lager ting selv). Men nå er min snart 2 år.
rødhette* Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ja, lillegutt får posesauser (snart 15 mnd). Vi kutter heller ut saltet der vi tilsetter det selv. F.eks. potetene, spagettien osv. Du kan jo bruke kjøttdeig uten salt, for å få ned saltmengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå