dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Det eneste jeg klarer er å ligge på sofaen, og det er ikke fint. Jeg blir svimmel og kvalm av alt annet og det plager vettet av meg. Jeg skal jo liksom ta vare på verdens søteste jenta mi, også syns jeg bare det er skummelt og slitsomt, for jeg stoler ikke på meg selv når jeg er så svimmel... æsj, da må jeg gråte...
Velve Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Uff,-ja det å ikke virke er grusomt! De fleste av oss har det best når vi kan være virksomme. Håper du klarer å se for deg at det er en utrolig viktig jobb å være i ro når kroppen trenger det. Kanskje en av de aller vanskeligste jobbene når søte småtroll ønsker og trenger noe annet... Lykke til!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei du.... Ikke gråte da ( Jeg kan alt om å ikke funke, forskjellen er vel at mine er trygt plassert i bhg. sånn at de kan leke og ha det gøy uten denne kjedelige mammaen. Det finnes ikke noen som kan avlaste deg noen timer av og til??? Jeg vet jo at hjelp ikke er noe som vokser på trær...... Men slapp av på sofaen du, og så legger du det du måtte finne av leker utover stuegulvet. Stenger for alle utganger, så hun ikke faller ned trappen el.l så går dette så bra.................. Vi er her vi, og det er sikkert ikke lenge til dritgreimannen dukker opp heller.
Maud Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Du, dette går bra! Svimmel og kvalm er ikke farlig. Den fine jenta di klarer seg selv en liten stund hvis noe skulle skje. MSB's forslag er bra, sørg for at hun ikke kan falle ned noen trapper eller noe og ro ned ditt eget tempo. Sett på noe musikk du liker og syng med mens du sitter i sofaen. Kvalme og svimmelhet har en lei tendens til å forsterkes av at vi tenker på det, kjenner etter og er redde for det. Derfor vil jeg at du skal prøve å tenke på noe annet. Musikk funker for deg, det er jeg sikker på. Selv om du er slapp og redd nå, så er du en god nok mamma! Dritgreijenta merker ikke dette. Å, jeg er så glad for at dere snart skal flytte. Flytte til dit du har et nettverk og folk som kan avlaste og der dritgreijenta skal begynne i en fin barnehage. Stor klem
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Nå er jeg ikke så lei meg lenger... dere er her, og playhose disney er min venn og dritgreigutten har kommet hjem..... også har jeg faktisk laget middag til dem så da er jeg vel ikke så svimmel i valsen likevel da :-) dere er en snillas gjeng, og jeg er ei sutrehøne.... sorry altså!
Graciegirl Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Klem, klem, klem, klem! Ikke gråte mer nå! Håper middagen hjalp litt på svimmelheten. Klart det er kjedelig å ha det sånn, men nå er det jo ikke såååååå lenge igjen?!
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 7 uker igjen.... det er vel egentlig ikke så lenge, men av og til så kjennes det ut som om det er fire hundre år eller no'.
Karomamma Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Kjip Kijipesen altså!! Klem til deg Bra at kvalmen har gitt seg litt, da. Dritgreigjengen må jo få noe å spise...
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 hehe de fikk kjøttdeig og spaghetti.... egentlig skulle de få lasagn med rismelk, men midt i den hvite sausen merket jeg at det var noe rart.... dritgreipappan hadde kjøpt rismelk med VANILJESMAK. Phantomet foreslo at det bare ville sette en fiffig kulinarisk smak på retten, men jeg valgte å kaste den sausen jeg :-))))
Karomamma Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Nytt konsept: dessert og middag i ett!! Vaniljelasagne, NAM NAM....
Gummelillan Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Huff, vondt å høre at du har hatt en dårlig dag og desto bedre å se at det ser ut som det har lettet litt utover kvelden. Ta vare på deg selv kjære vennen. Den søte jenta di synes sikkert det er helt greit at mammaen er litt slappesen for tiden. Du skal se at hun finner igjen kakaoen snart... ;-))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2008 hehee.... ja det er sant...snart er hun ooppi der igjen, for vi klarer jo aldri å somle oss til å kjøpe de derre sperrene.
Maud Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Det hadde sikkert vært greit med vanilje i lasagne... En gang for 100 år siden da jeg var student jobbet jeg med psykisk utviklingshemmete, blant annet en mann som ikke kunne tygge og som dessuten var "trang" i spiserøret og stadig satte maten fast. Vi moste derfor alt han spiste. En dag jeg kom på senvakt, var det torsk til middag. Fisk, poteter, grønnsaker og saus sto klart og jeg moste i vei. Da han hadde spist nesten alt, kjente jeg at det luktet vanilje. Det jeg trodde var hvit saus var vaniljesaus og lenger bort på benken sto den røde geleen... Fyren spiste torsken med god apetitt han, kanskje dine også hadde likt den eksotiske lasagnen?
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2008 hahahahahahahahahahahahahahahaha
Tiggywinkle Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Huff så fælt med svimling og småbarn i huset. Har du lavt blodtrykk kanskje? Du må ta det med ro når du kan, sov når dukken sover, og hent deg inn igjen. Vær forsiktig med å reise deg eller snu deg for brått. Og så er jeg sikker på at det hjelper å spise masse sjokolade, det hjelper mot alt det:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå