*min lille sin!* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 samboern min er blitt mere sur å irritert i det siste, har til tider blitt forbannet for lite.kjefter å smeller på meg og min stesønn. noen som har merket forskjell på deres samboer/partner etter graviditeten?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 jepp, samme her! går rundt å klager over bittesmå ting, skikkelig kort lunte! synes han klager over nesten alt! å når jeg feks er sliten eller sier ifra får jeg som svar om at jeg alltid skal være midtpunktet!!??? så tror han er litt småsjalu?!har ikke peiling på hvorfor... men nå som jeg er gravid å sliter litt med mitt så er det plutselig stakkars han! vet jo at jeg kan være hormonell osv, men ikke i den grad at det er synd på han! å så har vi nettopp kranglet over at jeg ikke ønsker besøk når jeg har termin! han vil ha sine 3søsken på besøk fra 1. til 10aug!! å jeg har termin 6.aug! så kan du jo tenke at jeg ikke er helt enig i dette!! men det kan han ikke skjønne! de studerer i utlandet å han ser de bare ved høytider å ved diverse ferier, så han synes jeg er egoistisk som vil nekte han dette! spurte han om hva med da jeg får rier?? da vil jo ikke jeg ha stua full av gjester! da sa han at vi kan jo bare sende dem på mc`donalds en tur!!??? fy faen... har ikke ord!vi har en 3roms leilighet!! å de skulle passe vår sønn oxo, så det var lissom bestemt! men jeg vil at min mor skal ha gutten min under fødsel, da trenger jeg ikke tenke på om han har det bra! ikke det at brødrene t il samboeren ikke kan ta seg av han, men jeg vil jo tenke mer på han, om han får all mat, om de får lagt han osv!(min mor kan jo alt dette å kjenner han bedre!) å slik vil jeg ikke bruke krefter på når jeg skal føde lissom! men nei, dette var egositisk av meg! for de fikk jo aldri passe han?! var jo bare snakk om da jeg skulle føde! slik at det blir mindre stress for meg! så har merket store endringer i samboeren etter jeg har blitt gravid ja! han er blitt utrolig egoistisk og hensynsløs!! makan til hva jeg skal godta! godt at han tar hensyn til seg selv gitt, jeg skal jo lissom bare føde å få et barn til i familien!!?? blir så oppgitt over at det går an å ha så liten forståelse...
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Høres ut som om gubben din kunne trengt å lese det som sto i pappaboken som mannen min fikk forrige gang jeg var gravid. "Du føler nok at det er mange forandringer på gang og at partneren din ikke er den samme, men husk på at de forandringene som er i livet ditt og kroppen din er bare barnematen i forhold til hva partneren din går i gjennom......La henne være litt prinsesse i denne perioden, kroppen hennes gjør tross alt en stor og tøff jobb." Dette er faktisk skrevet av en mann folkens. Imponerende innsikt fra det motsatte kjønn.
Sikkertforgammel Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Vil bare si at jeg har samme situasjon her... Det er trasige greier... Satser på at det blir forandring snart... :S
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 den boken fikk samboeren min ved første svangerskap!! ikke mye som gikk inn gitt.....
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Huffda. Føler vanvittig med deg. Det er som både jeg og mamma sier, mannfolka skulle fått prøve å være gravid en måned så ville pipen fått en annen låt. Det er vel ikke så mye og gjøre med dem heller når de blir sure og tverre, fordi hvis vi setter ned foten får vi bare beskjed om at vi er hormonelle. Men hva så i så fall, hormonelle følelser er da vitterlig like ekte.
Trulte76 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 jeg er faktisk ikke noe spesielt sur, hormonell og så er jeg tålmodig.. Så når han har sine episoder der han virker gretten å sur bruker jeg å si at han er mere hormonell enn meg at det er han som har fått hormonene hehe Men en stund siden han var sur og greten nå..men hadde ei lita periode
Gurine og gulla Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Er det ikke bare en aprilspøk da? Vist ikke så synes jeg ikke at han tenker langt nei....
*min lille sin!* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 takk for gode svar:) ja jeg syns også han kan lese litt om graviditet å hormoner... å jeg spurte han også , da svarte han "har jo vært igjennom å få et barn før så jeg trenger ikke lese sa han" halloooo?? ... ingen er perfekte.. vil jeg si da... ingen kan dette helt perfekt med å få barn .... åh , jeg vil bare ha litt forståelse fra han .. feks da jeg forteller han om kvalmen,hodepina å tankene mine om å ha mista før å være gravid på nytt så begynner han å snakke om noe helt annet ... nei jeg blir lesbisk!
Edelweis Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 samma her ass.. blir sur for ingen ting. å mye små krangling. fikk den boka han også, mn ikke faen om han gadd å lese den.. så her går han da, å klager,,, å jeg er så sliten, har så vondt i ryggen, jeg vil trene, kommer det ikke middag snart? hvorfor må jeg stelle jenta.. akk.. er så sliten noen ganger at jeg vil bare legge meg ned å sove. men det kan jeg visst ikke, for sambo har så mye annet han skal gjøre.blir kvalm..
vimsan Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Føler med dere jenter. Hadde en sånn far til den første min. Min nåværende samboer sier at han skal ta med morem sin for å vaske tak og vegger og bad og klesvask og gjøre leiligheten til et "slott" til jeg kommer hjem fra sykehuset sånn at jeg slipper å tenke på det når jeg kommer hjem. Er glad jeg har han, jeg:-)
Edelweis Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 mannen min er flink til å hjelpe han også. men det er først etter at jeg har bedt om det. synes han kan komme på å gi jenta mat av seg selv. det høres jo ut som om jeg maser i ett sett, men sannheten er at alt det gjør jo jeg til vanlig, skader jo ikkke han å gjøre det i en liten periode der jeg er plaget av BL. han er snill å go å omtenksom ellers, men noen ganger så føler jeg at han glemmer hva jeg går igjennom akkurat nå, jeg bærer på et barn, det er ikke bare, bare!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå