Sjefsmegga Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Fatter ikke at det er mulig engang..men men...jaja...i sjokk! :-S
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Mor eller far som har laget barn??? Eller aprilspøk??? er litt skeptisk i dag.
Sjefsmegga Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 hehehe....ikke sant ;-) Godt forsøk av min kjære pappa da??? :-DDDDD Jeg lo godt ja....hihi.....regna med at de færreste gikk på den her heller..hohoho....
Sjefsmegga Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 Hehe..pappa prøvde seg på en spøk....at min kjære ungdommelige mamma som er 4 barns mor og 48år gammel var gravid igjen med en atpåklatt, men jeg vet jo at 1: hun steriliserte seg da lillesøster var født og nr 2, hun har kommet i overgangsalderen..hehehe.... Men var morsomt forsøk ja??? :-DDD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jeg tror man bør være ferdig med barn når man blir 48år. Men helt usannsynlig er det jo ikke....borsett fra sterilisering. Man reverserer vel ikke den når man er 48 år og har 4 barn ))
Sjefsmegga Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 hehehe...jepp..4 barn og 3 barnebarn burde nok dekke opp behovet ja...nå kan de jo låne småtroll når det selv passer dem ;-) Hadde mamma ved et eller annet "mirakel" litt gravid igjen nå så hadde jeg bælja tror jeg..hehehe....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Njjjjjjjaaaaaaaaa man kan kanskje ikke kalle det "mirakel" engang da?? Selv er jeg en moden mamma.... men 48 er vel litt over the top???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå