Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er rart hvordan en kan få inntrykk av en helt egen personlighet der inne i magen - bare ved å kjenne på alle de rare krumspringene de gjør!

I uke 26 lekte vesla tørketrommel der inne i nesten en time i strekk. Snurret rundt-og-rundt-og-rundt på tvers av magen. Magen så ganske sær ut! Bekymra meg nesten for at hun skulle vikle seg inn i navlestrengen!

Når jeg legger meg på siden i senga leker hun ping-pong fra side til side (kjekt med fraspark på madrass-siden!) Dette gjør hun nesten hver kveld - hun får det fremdeles til selv om hodet har festet seg nedover (ikke sikker på hvordan det går an!)

I dag har damen promenert fram og tilbake på den øvre delen av magen min. Bedagelig strekker hun en og en fot ut på høyre siden av magen - for så å langsomt "gå" lengre og lengre mot venstre. Jeg koser meg med å kile henne på føttene! :)

Dessuten er hun litt sjenert. I begynnelsen stoppet sparkene og det ble heeeelt stille i magen om vi la en hånd på den. Det virker som om hun merker hånda og legger seg musestille og lytter når det skjer. I begynnelsen måtte vi nesten "snike" oss innpå magen og bare legge hånda VELDIG forsiktig på for å få kjenne sparkene. Etter hvert har hun blitt mer varm i trøya - jeg og pappan får lov å kjenne på nå uten at hun "gjemmer" seg. Men det virker som om hun kjenner forskjell på oss og andre; mormor og morfar er fryktelig frustrert fordi hun gjemmer seg med en gang de vil kjenne på en dult i magen!

Ikke rart en blir litt tussete og forelsket i denne magen - selv om den kan være litt uhamslig iblant. Skjønner godt at gutta er litt misunnelige og gjerne ville lånt magen litt når småtten driver med sånne krumspring!

Andre som har mage med særegen personlighet for tiden? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...