Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 "Get" får noen til å spille SKUESPILL i reklamen sin. http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1723246.ece Artikkelen kan altså melde om at fyren i reklamen IKKE HAR Get hjemme. Lurer på om jeg skal sende inn tips om at han i "one call"-reklamen, han som sier "vi i Onecall" faktisk er skuespiller og ikke onecall-ansatt og at hun i Nidarreklamen er altfor tynn til å faktisk være så glad i sjokolade....
grå :) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 er vel neppe petter som leverer når de bestiller fra det andre firmaet heller. hmmm villedende reklame?
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hehehe, bra tråd. Personlig syns jeg Pierre Robert's "fit for reality" -slagord tar kaka i reklameverden. Ei dame springer ut i bare trusa, for å sku i gang en bil nede på gata...mhmmmm.. og den rumpa hennes stemmer i alle fall dårlig med min reality, selv om jeg har samme trusa.. hehe. Faen. Betyr det at jeg gikk fem på da jeg kjøpte den??
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Pierre Robert virker!! Det er den trusa man skal ha om man vil ha flat mage, sprettrumpe og klare å dytte en bil i gang selv om man opplagt har null muskler og ikke har spist annet enn en selleri på deling med 18 modeller siden nyttår! Det er virkeligheten sin det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå