mamica Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Noen som har kjøpt eller tenkt å kjøpe denne?Noen erfaringer?Synes den er så fin....
nr2-imagen:) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har tenkt å kjøpe brio duo. Synes kombi vogna såg så liten ut nedi.... Såg litt trangt ut. Duo vogna er romsligere
mamica Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Ja, det var det jeg merket også, den var ikke så stor, men jeg bor i 5. etasje uten heis og jeg må kunne ta bagen ut, og det kan man vel ikke med duo?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Vi har kjøpt Brio Kombi, syns den er såååå fin. Vi bor 2. etage uten heis, og tænkte som deg at det er praktisk å kunne ta ut baggen. Man kan jo også ta bag-delen fra duo, men den må jo være litt tung og stor å løfte på når barnet ligger oppi? Når baggen blir for liten, kan kalesjen fra baggen festes på sportsdelen som en "forlenger", da blir det nesten som en dypvogn, hvis man ønsker det. Jeg gleder meg veldig til å trille den:)
nove Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hadde Brio kombi med forrige mann ( 2005 modellen ), bodde da i 3 etg uten heis og jeg er helt enig med deg at kombi da er den enkleste løsningen. Bagen holdt til lillemann var 6 mnd så gikk vi over til å bruke vokispose i sportsvogna og det fungerte helt utmerket. Hadde forresten et ullskin under vokisposen igjen også og lillemann var alltid god og varm selv om det var midt i Jan og Feb. Skal bruke samme vogna denne gangen også.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Vi har kjøpt Brio Kombi (billig i sverige). Duo-vognen er dyrere, og selv om dypvogndelen er noen større i Duo, er vår erfaring med forrige baby at det var unødvendig med dypvogn så lenge. Det gikk utmerket å legge en voksipose i i stedet. Vi synes Duo-vognen var tungvint og dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå