Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp.

Sliter plutselig med hvilepuls på mellom 80 og 95 - andre som har vært borti det? Resultatet er at jeg blir dritsliten, og dermed både svimmel og kvalm av alt jeg gjør. (Er 13+2)

Har legetime senere idag. Syns å huske jeg hadde det samme sist jeg gikk gravid, men lurer bare på om noen andre har vært borti det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pulsen vil nok fly litt opp og ned, -og det er uansett høyere enn når man ikke er gravid. men jo mer du tenker og fokuserer på det, jo mer stresser du deg selv opp.

sist jeg gikk gravid, fikk jeg på en legetime beskjed om litt høyt blodtrykk. Det skyldes at jeg hadde stressa fra jobb, ikke fant parkering etc. Likevel var jeg stressa med tanken på dette da jeg kom hjem. tenkte ikke på annet, -og etterhvert ble jeg svimmel og det suste i ørene...

Ettersom du har legetime i dag, får du snakket med han. Tenker det ikke er noe å bekymre seg for, -kun fryktelig plagsomt....!!! pust og pes...

Skrevet

Jepp har hatt det samme som deg, men det har gått over......var mest plaget fra uke 6 og til uke 11-12 ca. Legen målte en hvilepuls på litt over 100 på en kontroll, men kommenterte det ikke noe særlig.

Har bare tatt det rolig, når jeg kjente det banket som verst...

Heldigvis over nå, for det var veldig ubehagelig!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...