Gå til innhold

utenom tema, bank og betaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet, har satt inn penger til ei venninne, som sårt trengte disse pengene i dag. Vi bruker samme bank og jeg betalte giroen kontant. Da sa mannen i banken at hun fikk pengene med en gang om jeg gjorde det sånn.....dette var i formiddag og hun har ikke fått noen penger. Tror dere hun får de i dag? noen som har greie på når sånt blir gjort opp i banken kanskje? vet jo at nettbanken jeg bruker er før kl ett men det var jo akkurat derfor jeg gikk i banken så det skulle gå raskt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm,ingen som vet???

Skrevet

Betalte du i banken skulle pengene vært på konto samme dag selv om dere ikke hadde hatt samme bank engang..

Skrevet

Jepp, betalte i banken, og vi har samme bank også så da går det jo ikke gjennom bbs, mener jeg å huske, men men da er det vel i orden før banken stenger håper jeg.

Skrevet

Sikker på At hun ikke har fått dem da? Husk at det vil ikke vises på saldo, men som disponibelt beløp. Det tar som regel en stund før saldo oppdateres. Har hun sjekket disponibelt beløp? Dette skulle jo egentlig gå med en gang.

Skrevet

Ja, hun har sjekket. Og snakket akkurat med henne, ingen penger fortsatt. Men ei annen venninne mente at bankoppgjøret blei gjort 14.30 på hverdagene, så får vente å se da. Men syns det er for dårlig, når tilogmed han i banken sa at det va den letteste metoden og at da pengene kom inn til henne med en gang.. skjønner meg ikke helt på sånn bank greier jeg.

Skrevet

Dette høres merkelig ut syns jeg. Dersom du satt inn penger til henne kontant så skal jo dette komme inn på kontoen hennes mens du står i banken. Det tar jo 2 sek. Dårlig info av banken i tilfelle. Jeg hadde nok ringt å spurt hva som tar så lang tid.

Skrevet

Jeg får ringe i morra tidlig å høre, om hun ikke får de inn over midnatt..typisk da, jeg som skulle være snill og hjelpe..også blei det sånn..irriterende

Skrevet

hvis du betalte tter tolv på f.middag så får hun ei før i morgen..

Skrevet

Var i banken før tolv (var der rundt 11) så derfor trodde jeg de pengene skulle gå rett til henne kjapt, også siden han i banken sa dette når jeg spesifikt spurte ang dette. men men

Skrevet

Neimen er det mulig da, ho har fortsatt ikke fått pengene...sukk

Skrevet

Dette høres veldig rart ut!

Pleier å bli tilgjengelig rimelig kjapt.

Er du helt sikker på at du har skrevet riktig kontonr?

Skrevet

Jepp,riktig konto nr også. Har sjekket at alt er riktig. Ringte kundeservice i stad og der sa dama at det bare var dumt av bank -mannen å si at det gikk raskt, for det tok 3 til 5 dager når man brukte giro.....er så misfornøyd med banken nå.

Skrevet

Jobber i bank selv og om han kjørte det som en giro, kan det ta litt lengre tid. Men ikke 3-5 dager. Overføring mellom bankene tar maks to dager ( Om en overfører til Postbanken kan det ta 3 dager, da de har et annet system tror jeg..)

Vanligvis går dette i løpet av dagen når det er samme bank, maks en dag.

Skrevet

Er du som jobber i bank her inne ennå? :) har litt spm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...