Gå til innhold

gruer meg til barseltårene.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så redd for å gråte, slv om det er det mest naturlige i verden, har ingen problem ellers med å vise følelser, men akkurat dette med barseltårer eller fødslstårer gruer jeg mg skikkelig til.....

hvorfor det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en liten trøst er det jo ikke sikkert at du kommer til å gråte.. Jeg gjorde ikke det..

Skrevet

HÆ????? Hva er det fornoe??????

Skrevet

Barselstårer, også kalt tredjedagstårer, kommer som regel av at man er dødssliten og at man har en hormonell krasj. Gjennom svangerskapet produserer kroppen et bestemt hormon (husker ikke navnet), men det blir full stopp på produksjonen av dette hormonet når man har født. Det kan føre til at man, av en eller annen grunn, begynner å gråte. Nå er det jo ikke alle som får disse tredjedagstårene, men det er verken skamfullt eller unormalt om man plutselig begynner å gråte en eller annen gang etter fødselen.

Vi har vel alle, ihvertfall de fleste, merket hvordan hormonene kan påvirke oss nå som vi er gravide. På søndagen som var nå hadde jeg en ordentlig hormonell dag.. Var også litt påvirket av at det var ordentlig drittvær. Jeg sa ifra til samboeren min at jeg var noe i ulage den dagen, slik at han kunne være forberedt på et eventuelt utbrudd. Mesteparten av dagen gikk greit, for da var jeg på besøk hos tanta mi. Men utpå kvelden hadde jeg bare lyst til å krype langt under dyna og gråte. Jeg forsøkte å holde ut og tenkte at jeg sku se på Singing Bee på TV3. Håpet at det sku hjelpe på humøret.. Men der sang de Behemian Rapsodie (?) av Queen og da kom tårene =/ Satt med tårer i øynene resten av kvelden..... Samboeren min spurte meg om vi skulle se en episode av Smallville og så kunne jeg få ligge i fanget hans. Er lenge siden jeg har følt så sterkt for noen som det jeg gjorde for han da =) Så da gråt jeg for det også =P

Skrevet

Jisus, som om ikke det var nok å måtte føde......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...