Fiona- Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Skal sette opp ukesplan for middag - frem t.o.m. mandag. Og blir helt tom for ideer hver gang jeg skal gjøre det!
La Perla Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg er syk så her blir det noe enkelt: tomatsuppe med egg og makaroni (og evt. noen pølsebiter).
ZamZam Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Vi skal ha grillet kylling, med ris og hjemmelagd kyllingsaus til.. Må grave litt i fryseren for å finne noen grønnsaker til.. Kan jeg slenge med andre middagstips? Pastasalat, med enten tunfisk elelr kylling. laks i form. Lasange bondeomelett kjøttkaker Fiksekaker/fiskepinner/fiskepudding/fiskegrateng Biffgryte Wok Spagetti bolongaise pølse og potetstappe Grønnsakssuppe, blomkål eller tomatsuppe Ja det var det jeg kom på at jeg hadde lyst på hvis jeg hadde vært i Norge go jatt tilgang på råvarer..
Pinklady og Amalie Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Fiskegrateng pasta og kjøttdeig med spagetti saus kjøttkaker fiskekaker grandis chicken tandori Cesilia
Vilja<3 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 fiskekaker i brun saus, litt kjedlig men eg synst det er godt
"husmor"med lille Nora Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 idag har sambo bestemt middag så det blir pomfri og løvsteik. kan slenge på andre middags tips. Fiskegrateng Pannekaker Laks Kjøttkaker Fiskeboller Fiskekaker Pølsegrateng Kjøttdeig og spaghetti Pasta med skinke/pølse Stekte pølser i brun saus. så kan du har grønsaker og!
Fiona- Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 Mmm mange godbiter her ja! Det blir spaghetti og kjøttsaus i dag har jeg kommet til Og ser ut til at jeg skal få til resten av uka også. Tak skal dere ha og god middag!
Gjest mphs Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Taco form med oppskrift jeg fikk fra en her inne.
Fire småtroll Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Kyllingfilet, ris og stekte grønnsaker (sopp, løk, paprika og squash) med kyllingsaus fra pose til.
Fiona- Skrevet 1. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2008 mphs*Termin +4* Vil du sende meg den oppskriften på tacoform??? Hadde vært supert!
silhah og emilie Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 i dag skal vi grille:) hehe gleder meg blir pølser og grillribbe med salat og potet til en liten forsmak på sommeren:) mmm
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Tomatsuppe med fullkornspasta, kyllingspølse og grove baguetter.
RachaelRay Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Her skal vi ha ovnsbakt laks, sammen med løk og gulrot, med kokte poteter og wokede grønnsaker til (brokkoli, gulrot, mais, paprika og blomkål). Så slenger jeg litt crispysalat, agurk og tomat på bordet, for dette småspiser barna av - så får de mer grønt i skrotten da de ikke er såå glad i varme grønnsaker. Rømme som tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå