Gå til innhold

Han er _veldig_ opptatt av brystene mine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften høres kanskje litt rar ut, ikke missforstå!:-) hehe.

Altså, gutten vår på 6 mnd (5 uker prematur) fikk bare pupp de 3 første mnd. Tålte ikke melken min.

Men han er fortsatt totalt knyttet til brystene mine. Når jeg bærer på han,mater han på fanget, sitter og leker på fanget osv. så er det bare brystene mine som gjelder. Han skal kose kose kose på dem, bretter dem gjerne frem i full offentlighet (haha) biter på dem og for å ikke glemme at han glaner på dem hele tiden.

Lar han såklart kose med dem osv. ! Får så dårlig sanvittighet...Liksom, at han ikke får mat fra dem lenger, når han er SÅ knyttet til dem enda!

Flere som har opplevd lignende, å hvordan utviklet det seg?

Jeg syns ikke jeg kan nekte han å kose på dem heller, virker som det er veldig trygt og kos for han.

Hva ville dere gjort?:-)

Venlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryster ER jo koselige, da... varme og myke og lukter godt.

Jeg tror ikke det kommer til å påvirke ham i nevneverdig grad når han blir større - det er i hvertfall ingen automatikk i det. Hvis du etter hvert mener at det blir for mye fokus på dem, får dere begynne å kose på andre måter :-)

Det er bare et problem hvis du synes det blir ubehagelig, ikke ellers..

Skrevet

Ja ikke sant! Det er vell helt normalt:-) Jeg syns ikke det gjør noe i det hele tatt. Legger så vidt merke til det, siden jeg er så vant til det! Men merker liksom andre mennesker reasgerer på det. Skjønner liksom ikke hvorfor...Han er en liten baby på 6 mnd, så hvorfor folk mener det er merkelig at han gjør det syns jeg er rart...!

Skrevet

la ham kose seg med dem. =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...